| |
Marek | 10.11.2017 07:30:04 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 667 #2485229 Od: 2017-4-13
| Grzegorzu dzięki za wyczerpujący opis. Podczas zimowego serwisu ogarnę sobie dokładnie cały układ paliwowy Jeszcze raz dzięki za info
_________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| |
Daniel | 10.11.2017 08:30:58 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Gdynia
Posty: 341 #2485245 Od: 2015-3-8
| Mam rocznik 98' i kranik ma podciśnienie. Nie można wykluczyć że w pierwszych egzemplarzach były wadliwe kraniki które były zastępowane podciśnieniowymi indywidualnie lub poprzez akcję serwisową. Nie można też wykluczyć że ktoś w swoim motocyklu zastąpił cieknący kranik z membraną innym kranikiem bez membrany. _________________ Kierowco patrz w lusterka - motocyklistki są wszędzie ,)
|
| |
Baca | 11.11.2017 10:03:48 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 850 #2485620 Od: 2014-10-11
| Witam kolegów . Wywołany do tablicy wreszcie się melduję Grzesiu -odpowiadam : Podczas pierwszego InZane w Karpaczu ,gdzie się poznaliśmy , poznałem i Arsena . Ten gościu uwielbiał zabawę z wyłączaniem zapłonu podczas jazdy i ponowne włączanie z odpowiednim hukiem w rurach wydechowych ( miał Cobry ) ! Wtedy dowiedziałem się ,że on serwisuje wiele Valkyrii w W-wie . Na moją uwagę ,że to niezdrowo tak przeciążać silnik, wyłączając i włączając zapłon podczas jazdy , odpowiedział że to nic w porównaniu z zapalaniem Valkyrii z nieszczelnym kranikiem .... Wtedy takie informacje wchłaniałem i zapisywałem odrazu na "twardym dysku" jak widać do dzisiaj je posiadam . Na tej podstawie moja uwaga o kraniku bez podciśnienia . Również przejrzałem moją encyklopedię o Valkyrii ale jakoż że miałem dwa Interstety nie drążyłem nigdy temat dotyczący Standarta lub Tourera ,z pierwszych lat produkcji i rodzaju kraników . Ciekawe- sprawdzałem nawet w katalogu serwisowym z 1997 roku ale o rodzaju i typie kranika nie znalazłem ani jedno słowo ??? Doszukałem się informacji o zmianie gaźników po 1997 roku ale o kraniku rzeczywiście nic nie znalazłem . Inna sprawa ,że kranik nigdy nie miał membranę ! Membrana jest poniżej i jest elementem niezależnym od kranika . _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! |
| |
Grzegorz | 11.11.2017 12:37:11 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1666 #2485692 Od: 2014-10-8
| (...)Inna sprawa ,że kranik nigdy nie miał membranę zdziwiony ! Membrana jest poniżej i jest elementem niezależnym od kranika lol. (...)
No właśnie Stachu, Jak spojrzysz w katalog części, to wszystkie roczniki Valkyrie (łącznie z tymi pierwszymi z 97 / 98), mają od zawsze tą samą membranę pod kranikiem, co świadczy jednak o tym, że wszystkie Valce mają gaźnik na podciśnienie.
Na najbliższym wspólnym wyjeździe, znajdziemy jakieś przyjazne motocyklistom miejsce i razem z innymi "serwisantami" wyczyścimy Ci część danych z "twardego dysku"
Co do nieszczelności gaźników a raczej membran, to okazuje się to dość powszechne zjawisko. Użytkownicy informują, że wystarczy zalać zbiornik paliwem o złej jakości z dużą ilością etanolu, wlać jakieś badziewnej jakości uszlachetniacze paliwa lub inne wynalazki, i to wystarczy aby uszkodzić membranę. Inna sprawa to późniejsze kupowanie zamiast oryginału, jakiś miernej jakości zamienników membran na portalach aukcyjnych i po krótkim czasie znowu wraca problem cieknącego kranika. I jeszcze taka ciekawostka. Część Valkyrie ma podłączony wężyk z membrany bezpośrednio do króćca na kolektorze nr. 6, a część (wersja na Europę i na Kalifornię) ma wężyk poprowadzony najpierw do trójnika pod obudową filtra powietrza (Airbox'a) i dopiero do kolektora.
Ja mam Standarda 98' w Europejskiej wersji, i potwierdzam podłączenie podciśnienia przez trójnik.
_________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| |
Pablo112 | 11.11.2017 14:23:32 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2485727 Od: 2016-9-4
| Polecam, dobry czas na zamawianie oryginalnych części a ceny dużo niższe niż w Polsce. Pozdrawiam [url][/url]https://www.hondapartshouse.com/oemparts/#/c/honda_motorcycle_2001/parts |
| |
Baca | 11.11.2017 19:00:47 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 850 #2485787 Od: 2014-10-11
| Grzesiu , z tobą czyścić twardy dysk ??? No chyba bym się musiał utopić ..... w Coca Coli Przynajmniej przewietrzyliśmy temat kraników i nie tylko ! _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! |
| |
Marek | 16.11.2017 17:44:41 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 667 #2486969 Od: 2017-4-13
| Grzegorzu dzięki za wyczerpujący opis. Podczas zimowego serwisu ogarnę sobie dokładnie cały układ paliwowy Jeszcze raz dzięki za info
_________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| |
Grzegorz | 20.11.2017 11:14:41 |
Grupa: Administrator
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1666 #2488098 Od: 2014-10-8
| Marek pisze:
Grzegorzu dzięki za wyczerpujący opis. Podczas zimowego serwisu ogarnę sobie dokładnie cały układ paliwowy Jeszcze raz dzięki za info
Proszę bardzo W miarę mojej wiedzy, służę pomocą Pozdrawiam _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|