hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » WYCIEK PALIWA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

wyciek paliwa

wyciek paliwa, pomocy!
  
Marek
10.11.2017 07:30:04
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #2485229
Od: 2017-4-13
Grzegorzu dzięki za wyczerpujący opis.
Podczas zimowego serwisu ogarnę sobie dokładnie cały układ paliwowy
Jeszcze raz dzięki za info

_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Daniel
10.11.2017 08:30:58
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Gdynia

Posty: 341 #2485245
Od: 2015-3-8
Mam rocznik 98' i kranik ma podciśnienie. Nie można wykluczyć że w pierwszych egzemplarzach były wadliwe kraniki które były zastępowane podciśnieniowymi indywidualnie lub poprzez akcję serwisową. Nie można też wykluczyć że ktoś w swoim motocyklu zastąpił cieknący kranik z membraną innym kranikiem bez membrany.
_________________
Kierowco patrz w lusterka - motocyklistki są wszędzie ,)

  
Baca
11.11.2017 10:03:48
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #2485620
Od: 2014-10-11
Witam kolegów .
Wywołany do tablicy wreszcie się melduję lol
Grzesiu -odpowiadam :
Podczas pierwszego InZane w Karpaczu ,gdzie się poznaliśmy , poznałem i Arsena . Ten gościu uwielbiał zabawę z wyłączaniem zapłonu podczas jazdy i ponowne włączanie z odpowiednim hukiem w rurach wydechowych ( miał Cobry ) ! Wtedy dowiedziałem się ,że on serwisuje wiele Valkyrii w W-wie . Na moją uwagę ,że to niezdrowo tak przeciążać silnik, wyłączając i włączając zapłon podczas jazdy , odpowiedział że to nic w porównaniu z zapalaniem Valkyrii z nieszczelnym kranikiem .... Wtedy takie informacje wchłaniałem i zapisywałem odrazu na "twardym dysku" jak widać do dzisiaj je posiadam taki dziwny .
Na tej podstawie moja uwaga o kraniku bez podciśnienia taki dziwny . Również przejrzałem moją encyklopedię o Valkyrii ale jakoż że miałem dwa Interstety nie drążyłem nigdy temat dotyczący Standarta lub Tourera ,z pierwszych lat produkcji i rodzaju kraników . Ciekawe- sprawdzałem nawet w katalogu serwisowym z 1997 roku ale o rodzaju i typie kranika nie znalazłem ani jedno słowo ???
Doszukałem się informacji o zmianie gaźników po 1997 roku ale o kraniku rzeczywiście nic nie znalazłem .
Inna sprawa ,że kranik nigdy nie miał membranę zdziwiony ! Membrana jest poniżej i jest elementem niezależnym od kranika lol.
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Grzegorz
11.11.2017 12:37:11
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1666 #2485692
Od: 2014-10-8
(...)Inna sprawa ,że kranik nigdy nie miał membranę zdziwiony ! Membrana jest poniżej i jest elementem niezależnym od kranika lol. (...)

No właśnie Stachu,
Jak spojrzysz w katalog części, to wszystkie roczniki Valkyrie (łącznie z tymi pierwszymi z 97 / 98), mają od zawsze tą samą membranę pod kranikiem, co świadczy jednak o tym, że wszystkie Valce mają gaźnik na podciśnienie.

Na najbliższym wspólnym wyjeździe, znajdziemy jakieś przyjazne motocyklistom miejsce i razem z innymi "serwisantami" wyczyścimy Ci część danych z "twardego dysku" pan zielonyloljęzor

Co do nieszczelności gaźników a raczej membran, to okazuje się to dość powszechne zjawisko. Użytkownicy informują, że wystarczy zalać zbiornik paliwem o złej jakości z dużą ilością etanolu, wlać jakieś badziewnej jakości uszlachetniacze paliwa lub inne wynalazki, i to wystarczy aby uszkodzić membranę. Inna sprawa to późniejsze kupowanie zamiast oryginału, jakiś miernej jakości zamienników membran na portalach aukcyjnych i po krótkim czasie znowu wraca problem cieknącego kranika.
I jeszcze taka ciekawostka.
Część Valkyrie ma podłączony wężyk z membrany bezpośrednio do króćca na kolektorze nr. 6, a część (wersja na Europę i na Kalifornię) ma wężyk poprowadzony najpierw do trójnika pod obudową filtra powietrza (Airbox'a) i dopiero do kolektora.

Ja mam Standarda 98' w Europejskiej wersji, i potwierdzam podłączenie podciśnienia przez trójnik.


_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500




  
Pablo112
11.11.2017 14:23:32
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2485727
Od: 2016-9-4
Polecam, dobry czas na zamawianie oryginalnych części a ceny dużo niższe niż w Polsce. Pozdrawiam
[url][/url]https://www.hondapartshouse.com/oemparts/#/c/honda_motorcycle_2001/parts
  
Baca
11.11.2017 19:00:47
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #2485787
Od: 2014-10-11
Grzesiu , z tobą czyścić twardy dysk ??? No chyba bym się musiał utopić ..... w Coca Coli taki dziwny
Przynajmniej przewietrzyliśmy temat kraników i nie tylko ! lol
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Marek
16.11.2017 17:44:41
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #2486969
Od: 2017-4-13
Grzegorzu dzięki za wyczerpujący opis.
Podczas zimowego serwisu ogarnę sobie dokładnie cały układ paliwowy
Jeszcze raz dzięki za info

_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Grzegorz
20.11.2017 11:14:41
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1666 #2488098
Od: 2014-10-8
    Marek pisze:

    Grzegorzu dzięki za wyczerpujący opis.
    Podczas zimowego serwisu ogarnę sobie dokładnie cały układ paliwowy
    Jeszcze raz dzięki za info



Proszę bardzo wesoły
W miarę mojej wiedzy, służę pomocą zakręcony
Pozdrawiam
_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500





Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » WYCIEK PALIWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting