PROBLEM ZE SPRZĘGŁEM
Dziękuję za odpowiedz. Właśnie wróciłem z garażu po 4 godzinach (6 godzin wczoraj). Po zdjęciu pokrywy okazało się że sprzęgło wygląda jak nowe. Na szczęście bo do odkręcenia go potrzeba klucza z blokadą i kołków ustalających koszt 133$ + przesyłka. Dobrze że kupiłem wszystkie nowe uszczelniacze i 2 zestawy reperaturek do pompy i samego siłownika sprzęgła. Poprzedni właściciel uszczelniał pompkę jakimś cudownym preparatem (coś a'la osławiony za czasów PRL "hermetic") Mniejsza dziurka w zbiorniczku płynu zabita na sztywno. W życiu tyle syfu nie widziałem. To samo w siłowniku ledwo wyciągnąłem tłoczek. Po przeszlifowaniu papierem 2000 i na nowych gumach pracuje gładko. Trzymajcie kciuki jutro odpowietrzam i montuję koło.

Pytałem ile kosztowałoby wymiana sprzęgła w serwisie tu w Gdańsk i tak: tarcze + przekładki + uszczelka + słoneczko 1400 + 600 robocizna jak ich części a jak nie ich to 900 robocizna w sumie nie tak drogo zważywszy ile z tym j******. Ja włożyłem już 6,5 koła i na ten sezon wystarczy i dlatego robię sam, no dobra też to lubię bardzo szczęśliwy


  PRZEJDŹ NA FORUM