La Monster Timing Trigger Wheel
    gtdrzewo pisze:

    Zachwalasz to kółko harryharry1 jak byłbyś jego producentem,
    rzeczywiście może i motor jest bardziej zrywny ale czy pali mniej trudno mi coś na ten temat powiedzieć.
    Wszyscy co pamiętają czasy aparatów zapłonowych wiedzą że przy agresywnej jeździe przyśpieszenie zapłonu dawało efekty, ale już przy spacerowej jeździe po mieście nie jest tak różowo, a to kółko tylko zmienia kont wyprzedzenia zapłonu, sprawny majsterkowicz uzyska ten sam efekt bez potrzeby inwestowania tych kilku stówek.



przy sprawnym silniku , motocykl jest żwawszy w zakresie użytecznych obrotów , co za tym idzie jest dynamiczniejszy w zakresie użytecznym lub idąc w drugą stronę przy podobnych obrotach w zakresie prędkości podróżnych spala trochę mniej , wg moich prywatnych wyliczeń jak jeszcze jeździłem valcem było około od 0.2 do 0,5 litra paliwa na sto kilometrów , w zależności od jazdy ,

znacząco na wzrost zużycia paliwa wpływały dynojety założone dodatkowo oprócz "kólka" , te zmiany były bardzo popularne u wcześniejszych użytkowników valca , ale nie wszyscy to stosowali bo efekt nie był tak spektakularny jakby się chciało .


  PRZEJDŹ NA FORUM