La Monster Timing Trigger Wheel
    harryharry1 pisze:

      gtdrzewo pisze:

      Zachwalasz to kółko harryharry1 jak byłbyś jego producentem,
      rzeczywiście może i motor jest bardziej zrywny ale czy pali mniej trudno mi coś na ten temat powiedzieć.
      Wszyscy co pamiętają czasy aparatów zapłonowych wiedzą że przy agresywnej jeździe przyśpieszenie zapłonu dawało efekty, ale już przy spacerowej jeździe po mieście nie jest tak różowo, a to kółko tylko zmienia kont wyprzedzenia zapłonu, sprawny majsterkowicz uzyska ten sam efekt bez potrzeby inwestowania tych kilku stówek.


    Ja opisałem swoje odczucia po założeniu kółka i jakie są jego zalety. Wcale nie chodzi mi tu o reklamę tego sprzedawcy. Zgadzam się można też sobie samemu zmodernizować Stare kółko odpowiednie podpiłować ząbek który siedzi na wale korbowym i odpowiednio go później ustawić, są też metody przeginania ząbka. Ja osobiście wolałem kupić gotowe i mieć pewność że rzeczywiście mam przedstawiony kąt zapłonu o te dwa stopnie.

    A tak wyglądają kółka nałożone na siebie i widać przesunięcie




  PRZEJDŹ NA FORUM