Oznaczenia gum zbieraka
Owszem, ma znaczenie jak się te gumy zakłada.
Są tak zaprojektowane, aby amortyzować spore siły i obciążenia przenoszone przez napęd na koło,
ale przede wszystkim w jednym kierunku.
Dlatego odwrócenie, spowoduje dość szybkie ich zniszczenie przez co powstaną spore luzy wyczuwalne
przy dodawaniu i odejmowaniu gazu.
Na każdej gumie masz napis "OUTSIDE" co oznacza, że tym napisem mają być na zewnątrz,
tzn. po założeniu masz widzieć ten napis.
To samo dotyczy blachy.
Na niej również masz napis "OUTSIDE" i zakładasz ją analogicznie jak gumy.
Dodatkowo blacha ma wytłoczoną strzałkę i takową strzałkę znajdziesz też na feldze (jeśli dobrze pamiętam).
Jeśli na feldze nie będzie strzałki, to będą dwa znaczniki. Przy montażu strzałkę z blachy równasz do pierwszego znacznika na feldze (tego lewego) i przekręcasz blachę w prawo do drugiego znacznika i automatycznie wycentrują
ci się otwory na śruby.
Po każdej wymianie tych gum powinieneś użyć nowych śrub do przykręcenia blachy, jeśli tego nie zrobisz, to chociaż zakręć je na kleju do gwintów i dokręć z siłą 20 Nm.
Dodatkowo należy też założyć nowy o-ring: 91302-MA6-003 (61x2)
Powodzenia
Grzegorz







  PRZEJDŹ NA FORUM