Utrata mocy i inne brzmienie
    Student pisze:

    Witam.
    Bardzo przepraszam, ale ostatnio nie miałem czasu się zająć problemem. Pewnie teraz w długi weekend będę szukał problemu. Obiecuję, że jak się czegoś dowiem to dam znać wesoły Z ciekawostek. Zrobiłem w zeszły weekend 1000km. Jadąc 140 km/h miałem około 4300 obrotów. Spalił 8.5 litra na 100. Jadąc 120km/h miałem 3500 obrotów. Spalił 6.25 litra. Spotkałem innego posiadacza walca i powiedział, że są to bardzo ładne wyniki. Jechałem z pasażerem, bagażem w sakwach i torbą podróżną z tyłu po autostradzie. Także nie wiem czy synchro gaźników dużo zmieni. Wiem tylko, że na wolnych obrotach trochę mi obroty pływają. W zakresie 900-1050. Ale tak było od kupna 2 lata temu.


Spalanie faktycznie masz bardzo przyzwoite a pływającymi obrotami (oczywiście w małym przedziale) na biegu jałowym, to bym się w ogóle nie przejmował.
Powiem przekornie, że zacznij się martwić jeśli kiedyś zobaczysz wskazówkę stojącą w miejscu, bo to będzie znaczyło, że masz uszkodzony obrotomierz lolpan zielony
A tak na poważnie, to np. mój valec jest po synchronizacji która wyszła idealnie, a i tak obroty lekko falują i falować będą zawsze bo zasilanie podciśnieniowe z 6 gaźników nigdy nie dorówna wtryskowi.


  PRZEJDŹ NA FORUM