wyciek paliwa
wyciek paliwa, pomocy!
Witam kolegów .
Wywołany do tablicy wreszcie się melduję lol
Grzesiu -odpowiadam :
Podczas pierwszego InZane w Karpaczu ,gdzie się poznaliśmy , poznałem i Arsena . Ten gościu uwielbiał zabawę z wyłączaniem zapłonu podczas jazdy i ponowne włączanie z odpowiednim hukiem w rurach wydechowych ( miał Cobry ) ! Wtedy dowiedziałem się ,że on serwisuje wiele Valkyrii w W-wie . Na moją uwagę ,że to niezdrowo tak przeciążać silnik, wyłączając i włączając zapłon podczas jazdy , odpowiedział że to nic w porównaniu z zapalaniem Valkyrii z nieszczelnym kranikiem .... Wtedy takie informacje wchłaniałem i zapisywałem odrazu na "twardym dysku" jak widać do dzisiaj je posiadam taki dziwny .
Na tej podstawie moja uwaga o kraniku bez podciśnienia taki dziwny . Również przejrzałem moją encyklopedię o Valkyrii ale jakoż że miałem dwa Interstety nie drążyłem nigdy temat dotyczący Standarta lub Tourera ,z pierwszych lat produkcji i rodzaju kraników . Ciekawe- sprawdzałem nawet w katalogu serwisowym z 1997 roku ale o rodzaju i typie kranika nie znalazłem ani jedno słowo ???
Doszukałem się informacji o zmianie gaźników po 1997 roku ale o kraniku rzeczywiście nic nie znalazłem .
Inna sprawa ,że kranik nigdy nie miał membranę zdziwiony ! Membrana jest poniżej i jest elementem niezależnym od kranika lol.


  PRZEJDŹ NA FORUM