wyciek paliwa
wyciek paliwa, pomocy!
(...)Inna sprawa ,że kranik nigdy nie miał membranę zdziwiony ! Membrana jest poniżej i jest elementem niezależnym od kranika lol. (...)

No właśnie Stachu,
Jak spojrzysz w katalog części, to wszystkie roczniki Valkyrie (łącznie z tymi pierwszymi z 97 / 98), mają od zawsze tą samą membranę pod kranikiem, co świadczy jednak o tym, że wszystkie Valce mają gaźnik na podciśnienie.

Na najbliższym wspólnym wyjeździe, znajdziemy jakieś przyjazne motocyklistom miejsce i razem z innymi "serwisantami" wyczyścimy Ci część danych z "twardego dysku" pan zielonyloljęzor

Co do nieszczelności gaźników a raczej membran, to okazuje się to dość powszechne zjawisko. Użytkownicy informują, że wystarczy zalać zbiornik paliwem o złej jakości z dużą ilością etanolu, wlać jakieś badziewnej jakości uszlachetniacze paliwa lub inne wynalazki, i to wystarczy aby uszkodzić membranę. Inna sprawa to późniejsze kupowanie zamiast oryginału, jakiś miernej jakości zamienników membran na portalach aukcyjnych i po krótkim czasie znowu wraca problem cieknącego kranika.
I jeszcze taka ciekawostka.
Część Valkyrie ma podłączony wężyk z membrany bezpośrednio do króćca na kolektorze nr. 6, a część (wersja na Europę i na Kalifornię) ma wężyk poprowadzony najpierw do trójnika pod obudową filtra powietrza (Airbox'a) i dopiero do kolektora.

Ja mam Standarda 98' w Europejskiej wersji, i potwierdzam podłączenie podciśnienia przez trójnik.



  PRZEJDŹ NA FORUM