Rura Goleń Zawieszenie Przód
Przyznam, że masz pecha, bo te rury bardzo rzadko udaje się pogiąć zdziwiony
Valkyrie ma taką swoistą strefę zgniotu, polegającą na tym, że dzięki zawieszeniu upside-down (USD) po uderzeniu przodem w przeszkodę, najpierw mają się zgiąć dolne golenie (te cieńsze rury), następnie pękają spawy na główce ramy, a jeśli uderzenie jest jeszcze mocniejsze, to przednie koło uderza w silnik a dokładniej w pokrywę rozrządu. Czytałem kiedyś, że taki był właśnie zamysł inżynierów z Hondy.
Rozmawiając z kolegami, którzy kupili Valkyrie po małych przygodach, potwierdzają, że faktycznie taka właśnie jest kolejność zniszczeń.
Na Twoim miejscu, też bym nie panikował tyko spróbował tą rurę wyprostować, jak zasugerował ci Daniel.
Tej rury absolutnie nie wolno spawać, ale lekka korekta nie powinna mieć wpływu na bezpieczeństwo.

Co najwyżej po takich informacjach, przyjrzałbym się bardzo dokładnie główce ramy.
Sprawdź czy nie masz choćby delikatnego łuszczenia farby na całej długości spawów ?
Zobacz czy przypadkiem ktoś już wcześniej nie zamalował tych spawów nową farbą, bo to niestety częsta praktyka zamaskowania wypadku u handlarzy taki dziwny
Zobacz też półki (górną i dolną) czy nie ma na nich śladów spawania - jeśli będą, to od spodu.
Sprawdź również koniecznie oba dolne golenie (te cieńsze rury) czy są proste, bo to podstawa prawidłowego tłumienia, czyli Twojego bezpieczeństwa. Jeśli będziesz potrzebował jednak nowe, to oczywiście polecam oryginały.
Jeżeli jednak będą poza twoimi możliwościami finansowymi, to w Bielsku-Białej jest profesjonalny producent tych rur z homologacją na całą EU.
Powodzenia i daj znać jak Ci poszło.


  PRZEJDŹ NA FORUM