Zdarzenie drogowe
Z opisu wynika, że motocykl nie przewrócił się zupełnie na lewy bok, a tylko się przechylił i położył na oba lewe gmole.
Jeśli to na pewno wszystkie uszkodzenia, to masz bardzo dobrą wycenę i faktycznie, po naprawie zostaną Ci jeszcze pieniądze.
Ale zobacz dokładnie czy oprócz tylnego gmola nie uszkodziłeś (porysowałeś) kufra lub skórzanej sakwy - bo nie wiem co masz i czy w ogóle coś masz założone ?
Zerknij też na spodnią chromowaną blachę podnóżka kierowcy czy jest porysowana.
Jeśli na przednim gmolu miałeś założoną spacerówkę, to w takiej sytuacji lubi się przekręcić na mocowaniu i uderzyć w pokrywę zaworów, co może spowodować jej pęknięcie a w najlepszym przypadku odprysk i uszkodzenie powłoki chromu.
Podstawa, to bez stresu i pośpiechu dokładnie obejrzeć cały motocykl, bo zawsze możesz zażądać powtórnych oględzin i wyceny.
Rzeczoznawca z ubezpieczalni, też nie od razu mógł wszystko wyłapać lub też nie chciał wszystkiego znaleźć.

Jeśli zabierasz gotówkę z ubezpieczalni i nie będziesz musiał rozliczać szkody na podstawie faktur zakupu, to faktycznie mogę zamówić dla Ciebie części w Hondzie i dodatkowo zyskasz jeszcze kilka procent na mojej zniżce cool

No i pamiętaj też o pieniądzach za ewentualne uszkodzenia kasku i ciuchów w których jechałeś.
Zgodnie z przepisami, jeśli uderzyłeś kaskiem w jezdnię i jest na nim ślad np. wgniecenie, to masz go zutylizować i kupić nowy - kask jest jednorazowy !!!!!
Tu działa dokładnie ta sama zasada jak z pasami bezpieczeństwa w samochodach, raz wykorzystane w wypadku muszą być wymienione na nowe i ubezpieczyciel o tym doskonale wie, ale często "zapomina" powiedzieć klientowi lol


  PRZEJDŹ NA FORUM