Utrata mocy i inne brzmienie
Otwórz korek wlewu paliwa i zrób test. Tylko nie pochlap się benzyną. W ten sposób sprawdzisz czy nie masz zatkanego odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jeżeli to nie pomoże weź np czystą bańkę po płynie do spryskiwaczy wywierć dwa otwory w zakrętce o 1-1,5 mm mniejszy od średnicy wężyka paliwowego kupionego gdzieś w sklepie motoryzacyjnym. Zdemontuj bak. Wlej bo bańki z 2 litry paliwa, złam końcówki wężyków i zataśmuj na chwilę. Przymocuj taśmą bańkę w miejscu nad filtrem powietrza tak aby paliwo spływało grawitacyjnie wężykiem. Jeden wężyk połącz w tym co zasila gaźniki z kranika a drugi przylep do kierownicy wysoko z zapasem długości i pozostaw otwarty. Średnice wężyków nie mogą być mniejsze od oryginalnych. Złam cienką drugą rurkę co szła do kranika (podciśnienie) i zataśmuj. Sprawdź czy nic nie cieknie bokiem. Jedź na test. Tak wyeliminujesz uszkodzone podciśnienie i przytkany kranik. Nie podpal się. Jak objawy ustąpią kup większą bańkę i więcej taśmy, za pieniądze ze sprzedaży zbiornika. Powinno jeszcze trochę zostać na paliwo. Ciesz się z jazdy. bardzo szczęśliwy


  PRZEJDŹ NA FORUM