Witam,wszystkich
Sprawdź czy bak nie jest skorodowany od środka bo jak jest to trochę problem.
O silnik bym się nie martwił, bo to Honda a do Hondy się nie zagląda bardzo szczęśliwy
W USA i Europie koszty serwisowania są wysokie i ludzie często wolą sprzedać niż pakować w serwis.
Częste zaniedbania to: cieknące uszczelniacze lag, przyblokowany syfem siłownik sprzęgła przy skrzyni biegów, pompy hamulca i sprzęgła do wymiany uszczelniaczy. Ze względu na konieczność zdejmowania baku w internecie sporo jest zdjęć zawalonych syfem filtrów powietrza. Wszystko powyższe to koszt circa 500 zł i dwa dni pracy.
Widziałem też dużo uszkodzeń wielowpustów zabieraka koła jak i wielowpustów samego wału, nie wiem czemu ale ludzie tego nie smarują. Ja polecam smar do przegubów od VW/Audi.
Na koniec zwróć uwagę na stan chromów czyli biżuterię. Chromowanie jest tak drogie że bez znajomości jest praktycznie nieopłacalne. Po za tym łatwo uszkodzić elementy jak szlifierz się nie zna. Mi raz rozpuścili w kwasie 2 małe klapki od głowicy jak odciągali stary chrom. lol . Miejsca szczególnie narażone na korozję to kolanka tłumików i wnętrze lampy.
Więcej grzechów nie pamiętam



  PRZEJDŹ NA FORUM