Szyba. |
pawulon pisze: Panowie biorąc pod uwagę obecne technologie i materiały z jakich są produkowane szyby do owiewek to śmiem twierdzić że na pewno te produkowane teraz są lepsze od oryginalnych wyprodukowanych na przyklad 20 lat temu. A każdy potencjalny potrzebujący kupi taką na ile pozwoli mu portwel,lub żona😅, I tu się kolego mylisz pisząc, że produkowane obecnie są lepsze od tych sprzed 20-tu lat Żadna dzisiejsza szyba nie jest tak trwała jak oryginał przeznaczony np. do wersji Standard / Tourer. Te szyby były produkowane ze specjalnego poliwęglanu "Lexan" i dodatkowo miały napylany specjalistyczny filtr (tarczę ochronną), który zabezpieczał przed rysowaniem, matowieniem i promieniami UV. I trzeba uczciwie powiedzieć, że to wszystko nawet fajnie się sprawdza. Jeśli ktoś nie uszkodził tego napylenia, to nawet po 15-tu latach szyba wygląda bardzo dobrze czego nie można już powiedzieć o żadnej akcesoryjnej. Ale też dzisiaj można dorobić szybę na wzór oryginału za 400-600 zł. a oryginał kosztował 1500 zł. A kompletna szyba łącznie z chromowanym stelażem, to już był wydatek ponad 5000 zł. Co prawda nie wiem, czy oryginalna szyba z Interstate była produkowana w tej samej technologi co do Standard/Tourer, ale możecie to sami sprawdzić, bo jeśli tak, to na pewno gdzieś w dolej części będzie miała wytłoczony napis "LEXAN" z r-ką w kółeczku. Na wasze szczęście (myślę tu o właścicielach Interstate) na rynku jest zdecydowanie większy wybór szyb akcesoryjnych do Interstate niż do wersji Standard/Tourer, więc jest w czym wybierać. |