Dusi się od 4 tyś obrotów
Jeżeli odcięcie jest zawsze równo od 4 tys, bez względu czy odcina na postoju czy podczas jazdy, to nie jest to problem dysz ani poziomu paliwa. Jeżeli możesz długo jechać na obrotach 3,5 a odcina szybko przy 4 to nie będzie to poziom paliwa. Dlatego prosiłem o film bo łatwiej będzie to ocenić.
Z doświadczenia dodam że ludziska często szukają problemu z paliwem a problem stanowi zapłon.
Z zawodu jestem elektromechanikiem, więc może to skrzywienie zawodowe, że szukam problemu w instalacji el.
W tym konkretnym przypadku zacząłbym od sprawdzenia poprawności podłączenia wszystkich wężyków podciśnieniowych.
Honda ma też czujnik przechyłu wyłączający zapłon - też do sprawdzenia.
Przewody zapłonowe - sprawdź kolejność, sprawdź kolor świec jeżeli możesz trochę przejechać.
Przy gaśnięciu można zastosować samostart - taki stary patent z PRL-u.


  PRZEJDŹ NA FORUM