Kranik paliwa i filtr
    Grzegorz pisze:

      Heros pisze:

      Cześć czy w kraniku na on jest jedna dłuższa rurka a na rezerwie krótsza tak jak we wszystkich moto zbiornikach ? bo ostatnio liczyłem że przełączę na rezerwę i dojadę a tu dupa musiałem sępić o litr wachy zmieszanyale przynajmniej dowiedziałem się że rezerwy nie mam bo chyba pan Edzio rurkę uciąłdiabełbardzo szczęśliwy




    Ogólnie można tak powiedzieć, że OEM kranik w Valkyrie działa na zasadzie dwóch rurek, choć tak na prawdę jest tylko jedna rurka lollol
    Jak zdejmiesz z metalowej rurki tą plastikową siateczkę filtrującą to zobaczysz w dnie drugi otwór.
    Czyli w pozycji ON paliwo przelewa się przez metalową rurkę a w pozycji RES opływa tą rurkę i nadal filtrowane prze siateczkę wpływa do otworu w dnie - ot i cała tajemnica jednej rurki wesoły
    Więc pan Edzio nic Ci nie obciął a prawdopodobnie źle ustawił tą chromowaną tarczę z opisem i miałeś w czasie jazdy ustawiony non stop kranik na rezerwę, więc wypaliłeś całe paliwo w baku bez wcześniejszej informacji o konieczności przejścia na rezerwę.
    Poprawne ustawienie przełącznika jest następujące,
    - pionowo w górę strzałka RES
    - poziomo w stronę przodu motocykla strzałka OFF
    - pionowo w dół strzałka ON
    I do tych pozycji musisz ustawić tą chromowaną tarczę.
    Sam przełącznik jeśli jest poprawnie zamontowany to ma się poruszać tylko w lewo między godziną 6-9-12.
    Pisząc o poprawnym zamontowaniu przełącznika mam na myśli to, że teoretycznie nie można go założyć źle, bo na końcu jego rurki oraz na wypuście z kranika są prowadnice określające jego położenie, po prostu otwór nie jest okrągły a w kształcie omegi.






Grzesiu wszystko tak jak mówisz ale ja miałem na myśli tą jedna rurkę że jest obcięta bo kranik działa tak jak to opisujesz na dole ON środek OF i góra RES . Ale z chwilą jak ktoś ta rurkę obrąbał to już rezerwy nie mapomysł


  PRZEJDŹ NA FORUM