Zmiana przełożenia w dyfrze
Od dłuższego czasu intryguje mnie pytanie czy można zmienić przełożenie krańcowe ? No tak ,była już co prawda mowa o przeróbce skrzyni z szóstym biegiem ale Valec ma 5 , czy nie prościej i taniej byłoby zmienić przełożenie w dyfrze czyli zębatka atakująca np o ząb lub dwa większą a co za tym idzie kło tależowe mniejsze i mamy tutaj niższe obroty , niższe spalanie , wyższa prędkość przy niższych obrotach, a przecież silnik potężny i elastyczność jest w dużym zakresie... Wiem od Goldasa nie pasuje od VTX też ,ale może w Stanach ktoś ten temat przerabiał Grzegorz wiesz coś...? Gdzieś słyszałem że taką zamianę robią w VTX 1800 i zakładają od 1300 zyskując właśnie na długich dystansach (lub odwrotnie)
Spotkał się już ktoś z tym?


  PRZEJDŹ NA FORUM