Zmiana przełożenia w dyfrze
    Baca pisze:

    Przegapiłem wątek zmiany przełożenia bo już śmigacie po spalaniu ale wracam do pytania Yoinery(-a) bardzo szczęśliwy.
    Janusz , zastanawiasz się nad zmianą przełożenia - redukując przełożenie całkowite ( suma :przekładnia i dyfer ) .Skutek
    zmiany będzie tak jak opisujesz ale przejechana droga , w stosunku do normalnego przełożenia , jest również mniejsza czyli kwestia mniejszego spalania jest dyskusyjna , w każdym razie do zastanowienia . Jedno jest pewne ,że przyspieszenie będzie lepsze a prędkość maksymalna niższa .
    Mnie osobiście "maksymalka" w ogóle nie rajcuje ale większe przyspieszenie chętnie przygarnę ! wesoły
    Na marginesie , kolega Drak z Czech, odtwarzał dyfer ,po jakiejś "przygodzie " i zamówił sobie zestaw do dyfra ( parę ) i nie pasowało mu to do standarta . Może warto prześledzić czy nie ma różnicy w przełożeniach dla Standarta i Intersteta ?? Na fiszkach będą podane ilości zębów talerza i wałka .wykrzyknikpomysł,)


  PRZEJDŹ NA FORUM