Zmiana przełożenia w dyfrze
Baca, wybacz ale nie rozumiesz moich intencji i czemu to ma służyć , wszystko się zgadza lecz mi nie chodzi o podniesienie prędkość max.to że ona wzrośnie to jakby z automatu , ja swoim Taurerem z małą szybą uzyskałem 203 lub 202 km/h (niewiele widziałem na liczniku bo patrzyłem na drogę którą się strasznie zwężyła😲,) i więcej tego nie powtórzę bo po co , z normalną szybą (choć nieco skróconą do moich potrzeb) jadąc 185,190km/h zaczynam pływać po drodze szyba jest jak żagiel czuję że tracę stabilność więc w ten sposób nie jeżdżę, ale zauważ że wraz ze wzrostem prędkości przy zmianie przełożenia spadną obroty silnika i teraz jadąc 90 masz 3500 a po zmianie będziesz miał np. 2500 i tyle razy tłoki się mniej przesuną w cylindrach i tyle razy mniej pociągną paliwa i tak dalej i tak dalej ... Czyli apetyt na paliwo spadnie i o to chodzi chcesz jechać 200 możesz ale wtedy nie łyknie 11 litrów tylko np. 8 , będziesz jeździł stóweczką zmieści Ci się w piątce ...no pomyśl...


  PRZEJDŹ NA FORUM