regulacja sprzęgła
Dorzucę swoje " trzy grosze" osobiście nie szedł bym tą drogą bo regulacja klamki w rezultacie spowoduje zmniejszenie momentu wysprzęglenia a co za tym pójdzie biegi mogą zgrzytać ( szczególnie jedynka) będą ciaśniej wchodzić co może doprowadzić do wytarcia krawędzi zębów i w rezultacie do remontu ale Twoja wola. Z własnego doświadczenia mam przykładów kilka gdzie trzeba było rozdzierać ślinik i wymieniać dwójkę bo koleś zaniedbał płyn i obniżył klamkę...popatrz na to jeszcze inaczej skoro producent nie dodał takiego komfortu to znaczy że Ty też nie powinieneś bo tam naprawdę jest kawał sprzęgła a jak się rozleci to regulowaną klamką dalej rzucisz niż widzisz... Inna rzecz jest taka że w Moto ze sprzęgłem na linkę ma być zachowamy luz na klamce 2 do 3 mam i basta! W samochodach też przy hydraulice nie ma regulacji ... więc wciągnij wnioski...


  PRZEJDŹ NA FORUM