regulacja sprzęgła
No właśnie kluczowe słowo padło na końcu... czyli Honda tak skonstruowała pompę aby jej wydolność była przy pełnym ruchu klamki a nie przy obniżonym zakresie ,takie stwierdzenie że to działa zero jedynkowo nie ma nic wspólnego z rzeczywistością bo to nie komputer ani płyta CD , pamiętajmy o tym że powstają straty ciśnienia na przewodach i w samym siłowniku bo jego objętość jest stosunkowo duża do zakresu ruchu tłoczków w pompie a to że dzisiaj prawie każdy Moto ma regulacje podyktowane jest tym że pompy mają na pewno większą wydolność niż te z przed 20-stu lat a to że klamki ktoś produkuje z regulacją i je sprzedaje z dedykacją do danego Moto to biznes i tyle ...każdy może sobie taką założyć , może sobie również założyć orzełka że świecącymi oczkami i myśleć że poprawił aerodynamikę i opływowość...to tak na koniec z mojej strony bo ktoś w innym poście pisał że jest nudno i cisza na forum😀,


  PRZEJDŹ NA FORUM