regulacja sprzęgła
    Yoinery pisze:

    (...) ...każdy może sobie taką założyć , może sobie również założyć orzełka że świecącymi oczkami i myśleć że poprawił aerodynamikę i opływowość...to tak na koniec z mojej strony bo ktoś w innym poście pisał że jest nudno i cisza na forum😀,,




O przepraszam bardzo, ja mam założonego orzełka ze świecącymi oczkami i z powyższego zdania wnioskuję, że nie masz zielonego pojęcia co piszesz taki dziwnypan zielony
Otóż, mój orzełek ma dziób o kącie natarcia 17.5°, dodatkowo podczas hamowania przednim hamulcem jego głowa opada dodatkowo o 12.5° co powoduje znaczną poprawę aerodynamiki do tego stopnia, że używając tylko przedniego hamulca nie jestem w stanie wyhamować motocykla, dlatego muszę się w takich sytuacjach wspomagać również tylnym hamulcem i zawsze również w tym momencie prostuję swoją sylwetkę aby zadziałała jak spadochron.
Dodatkowym elementem mającym kolosalny wpływ na aerodynamikę a przede wszystkim na opływowość jest fakt, że głowa mojego orła ma kształt głowy delfina a pewnie ze szkoły pamiętasz, że w świecie morskim opływowość ma szczególne znaczenie i że właśnie delfin to absolutny numer 1.
Co do świecących oczków, to niestety mam je nie podłączone, ale jestem przekonany, że po przekroczeniu prędkości światła i one na pewno się zapalają.
Raz jadąc autostradą w Niemczech, nawet miałem wrażenie, że tak się właśnie stało, ale nie jestem pewien na 100%, tzn. jedno paliło się na pewno, tylko to drugie...no sam już nie wiem zakręcony





  PRZEJDŹ NA FORUM