Pogadajmy chwilę o amorach
Rozumie że robiłeś jak instrukcja nakazuje tj.
ZAWIESZENIE
Zawieszenie tylne
Napięcie wstępne sprężyny:
Amortyzator ma 5 położeń regulacji ustawienia
twardości dla różnych warunków jazdy.
Aby ustawić twardość należy posłużyć się kluczem
hakowym.
Każdy z amortyzatorów ma 5 położeń regulacji
ustawienia twardości dla różnych warunków jazdy.
Aby ustawić twardość należy posłużyć się kluczem
hakowym.
Zawsze przestawiaj kolejno o jedną pozycję w
porządku 1-2-3-4-5 lub 5-4-3-2-1. Próba przestawienia
bezpośrednio z 1 na 5 lub z 5 na 1 może uszkodzić
amortyzator. Pozycja 1 odpowiada małemu obciążeniu
motocykla i równym nawierzchniom, pozycje 2 do 5
odpowiednio zwiększają napięcie wstępne sprężyny
dla większych obciążeń. Ustawienie obu
amortyzatorów powinno być zawsze takie samo.
Standardową pozycją jest 2.
Ogólnie ten amortyzator nie będzie się dużo rozchodził on poorostu z.ienia tylko napięcie sprężyny a skręcając go o 1.5 cm to już jest dużo


  PRZEJDŹ NA FORUM