Pogadajmy chwilę o amorach |
Rozumie że robiłeś jak instrukcja nakazuje tj. ZAWIESZENIE Zawieszenie tylne Napięcie wstępne sprężyny: Amortyzator ma 5 położeń regulacji ustawienia twardości dla różnych warunków jazdy. Aby ustawić twardość należy posłużyć się kluczem hakowym. Każdy z amortyzatorów ma 5 położeń regulacji ustawienia twardości dla różnych warunków jazdy. Aby ustawić twardość należy posłużyć się kluczem hakowym. Zawsze przestawiaj kolejno o jedną pozycję w porządku 1-2-3-4-5 lub 5-4-3-2-1. Próba przestawienia bezpośrednio z 1 na 5 lub z 5 na 1 może uszkodzić amortyzator. Pozycja 1 odpowiada małemu obciążeniu motocykla i równym nawierzchniom, pozycje 2 do 5 odpowiednio zwiększają napięcie wstępne sprężyny dla większych obciążeń. Ustawienie obu amortyzatorów powinno być zawsze takie samo. Standardową pozycją jest 2. Ogólnie ten amortyzator nie będzie się dużo rozchodził on poorostu z.ienia tylko napięcie sprężyny a skręcając go o 1.5 cm to już jest dużo |