Akcesoryjny wydech do Valkyrie
Jeśli mówimy o fabrycznych wydechach z Valkyrie, to w każdym przypadku budowa kolektora to rura w rurze.
Jak napisał Karson, wewnątrz jest rura z nierdzewki a zewnętrzna jest chromowana.
Przy prawidłowym ustawieniu gaźników, przebarwienie oryginalnych kolektorów jest praktycznie mało prawdopodobne.
Natomiast, jeśli mówimy o najbardziej popularnych wydechach akcesoryjnych, czyli Cobrach lub Two Brothers Racing, to w tych kolektorach występuje już tylko pojedyncza, chromowana rura.
W tych modelach kolektory będą zawsze przebarwione na niebiesko. Osobiście miałem przyjemność założyć do mojej Valkyrie fabrycznie nowe Cobry i już po przejechaniu pierwszego tysiąca kilometrów nastąpiło trwałe przebarwienie. Na samym początku, trochę pomagało czyszczenie specjalnym preparatem: Autosol Bluing Remover, ale po czasie już nie dawał rady.
Reasumując, praktycznie każdy akcesoryjny wydech będzie miał przebarwione kolanka (taka ich uroda a raczej konstrukcja).
Natomiast przebarwienia w fabrycznych wydechach wskazują na problem z ustawieniem mieszanki paliwowo-powietrznej.


  PRZEJDŹ NA FORUM