Akcesoryjny wydech do Valkyrie
    Jacek6 pisze:

    Albo też fiolet na oryginalnych wskazuje na odpalanie i nie jeżdżenie a smażenie kolektorów/kolanek na postoju.


Temperatura w kolektorach w silnikach benzynowych dochodzi do 900°C
Pojedyncza rura robi się czerwona już przy 700°C najlepiej można to sprawdzić w ciemnym garażu gdy silnik ma optymalną temperaturę pracy. Przy podwójnej rurze ja tego nie zaobserwowałem.
Wszyscy producenci akcesoryjnych układów wydechowych reklamują się tym, że ich produkt jest lżejszy od oryginału....
I mają rację. Cieniutka rura od "Cobry" nigdy nie dorówna oryginałom Hondy jeżeli chodzi o temperaturę i zrobi się na nich tęcza.
W moim przypadku cała lewa strona zmieniła barwę od żółtej do lekko brązowej ( tak wyglądała po zakupie )
Wypolerowałem preparatem który jest na filmie, wyszło zaj....cię ! Wszystko białe jak chrom. Następnie chciałem wypolerować lekkie zmatowienie na pierwszej odsłonie tłumika..... I zje..łem. Po paru, może i po kilkunastu ruchach szmatką ukazała się miedź, zagotowałem się... Ta chemia ma moc !!
I dlatego twierdzę, że org. kolektory to wypolerowana nierdzewka, Ala ręki nie dam i chyba wiecie dlaczego.


  PRZEJDŹ NA FORUM