OEM paski rozrządu
    karson pisze:

      Grzegorz pisze:

      Jacku, pytasz czy z zaufaniem do serwisów w USA to żartuję ?



      Uważam, że dla większości autoryzowanych serwisów Hondy (poza USA) nasze motocykle nadal są sporą zagadką i niektórzy mechanicy nadal widzą ten motocykl po raz pierwszy, więc jaką on może mieć wiedzę ? zakręcony


    A ja uważam, że taka opinia jest mocno odklejona od rzeczywistości. Mało doświadczony mechanik słysząc taką opinie z pewnością by się obraził, ale człowiek, który siedzi w zawodzie dobrych perę lat jedynie uśmiechnął by się pod nosem.
    Moim zdaniem, Honda którą posiadam pod względem technicznym jest prosta jak budowa cepa, a z tymi paskami rozrządu to cep z pierwszej edycji pan zielony
    Oczywiście Nasz silnik różni się od GL1500. Nikt kto chce sprzedać ładnego cruisera nie włoży w ramę takiego pustaka jaki był w GOLDWINGU pod plastikami.
    Natomiast jeżeli chodzi o Valkyrie Rune i mechanika z ASO to komentarza z mojej strony nie będzie..... Chociaż ten motocykl ma ciekawą historię pod jednym względem. Podobno była to dość droga reklama Hondy.
    Wróble ćwierkały w tamtym okresie, że Honda do każdej sprzedanej sztuki dokłada niesamowite pieniądze. Krótko mówiąc, Japończycy zrobili ze swoim motocyklem to samo co Niemcy z Porsche 959..... I tak rodzi się legenda pan zielony





Karson, czy Ty serwisujesz swoją Valkyrie w ASO Hondy ?


  PRZEJDŹ NA FORUM