| OEM paski rozrządu |
Baca pisze: Co do Valkyrii : Do Valkyrii wróciłem po 11 letniej przerwie , więcej z sentymentu niż z konieczności 1. paski rozrządu mają podobno przebieg 100 000 mil , podobno bo nigdy tego nie sprawdziłem - na szczęście ,bo serwisówka Hondy F6C podaje ,iż pasek należy wymienić w przypadku odkształcenia kształtu , umownie to nazwę zęba , albo po okresie eksploatacji 5-8 lat . Patrz rozdział silnik . Z tego jednoznacznie wynika ,że i Honda takim wpisem się asekuruje 2. Honda Valkyrie F6C , konstrukcyjnie to ten sam silnik co GW 1500 ale zamiast 2-óch gaźników ma ich 6 . Powód jest prosty ,chodziło o większy moment obrotowy w niższym zakresie obrotów no bo to jest cruiser Nie chcę podceniać wiedzę mechaników w ASO ale mało który o takim szczególe wie ,bez spojrzenia w serwisówkę . 3. W odróżnieniu od niemieckich produktów - Porche ? ,japończycy najpierw sprawdzają i testują ,poprawiają konstrukcję a dopiero później sprzedają Wiem o czym piszę ,po zeszłorocznym doświadczeniu z BMW K1600 Pełna zgoda w temacie 1. Asekuracja to podstawa bezpieczeństwa 2. Tutaj mam pewne wątpliwości Moim skromnym zdaniem chodziło bardziej o odczucia wizualne, sześć gaźników robi wrażenie na każdym , chodziło również o ilość chromów 3. https://www.youtube.com/watch?v=ofV0nXMfdDk |