| Bieg jałowy |
| Ok, super. Czyli wszystko zrobione jak być powinno, więc sprzęgło można wykluczyć. W takiej sytuacji pozostaje hydraulika bądź olej. Wiem, że zregenerowałeś też pompę sprzęgła. Rozumiem, że użyłeś całego zestawu naprawczego (tłoczek, sprężyna i uszczelki) ? Czy ten zestaw również był oryginalny z Hondy ? Mam nadzieję, że nie zalewałeś układu jakimś płynem hamulcowym typu 5.1, silikonowym bądź jeszcze jakimiś odmianami używanymi do wyścigów ? Ma być zwykły płyn DOT3 & 4 ! Jeszcze chcę Cię zapytać. - w którym miejscu zaczyna Ci łapać klamka sprzęgła, czy zaraz przy manetce lub ile centymetrów od niej ? - zrozumiałem, że problem z biegiem jałowym pojawia się tylko na gorącym silniku ? Jeśli tak, to wyłącz silnik kiedy będzie gorący i spróbuj przełączać biegi między 1-N-2-N-1 i zobacz, czy teraz łatwiej wskakuje ten luz. Czy na gorącym silniku po wrzuceniu jedynki i trzymaniu wciśniętej klamki sprzęgła czujesz delikatne pełzanie motocykla ? |