Bieg jałowy
Ok, super.
Czyli wszystko zrobione jak być powinno, więc sprzęgło można wykluczyć.
W takiej sytuacji pozostaje hydraulika bądź olej.
Wiem, że zregenerowałeś też pompę sprzęgła.
Rozumiem, że użyłeś całego zestawu naprawczego (tłoczek, sprężyna i uszczelki) ?
Czy ten zestaw również był oryginalny z Hondy ?
Mam nadzieję, że nie zalewałeś układu jakimś płynem hamulcowym typu 5.1, silikonowym bądź jeszcze jakimiś odmianami używanymi do wyścigów ?
Ma być zwykły płyn DOT3 & 4 !

Jeszcze chcę Cię zapytać.
- w którym miejscu zaczyna Ci łapać klamka sprzęgła, czy zaraz przy manetce lub ile centymetrów od niej ?
- zrozumiałem, że problem z biegiem jałowym pojawia się tylko na gorącym silniku ?
Jeśli tak, to wyłącz silnik kiedy będzie gorący i spróbuj przełączać biegi między 1-N-2-N-1 i zobacz, czy teraz łatwiej wskakuje ten luz.
Czy na gorącym silniku po wrzuceniu jedynki i trzymaniu wciśniętej klamki sprzęgła czujesz delikatne pełzanie motocykla ?


  PRZEJDŹ NA FORUM