Bieg jałowy
Musisz mieć świadomość, że diagnozy stawiane na odległość są zawsze obarczone prawdopodobieństwem błędu a często są błędne pan zielonypan zielony.
W twoim przypadku jest trochę prościej, bo używasz oryginalnych części, dzięki czemu po wymianie można na 99% taką część wykluczyć z grona podejrzanych.
Zupełnie inaczej jest z zamiennikami a szczególnie do Valkyrie.
To nie jest rynek samochodowy, gdzie setki firm na całym świecie produkują zamienniki a że konkurencja duża, to muszą produkować części dobrej jakości i w akceptowalnej cenie. Producentów części zamiennych do Valkyrie policzysz na palcach jednej ręki i niestety ich wyroby nie są szczególnej jakości. Spora część kolegów z tego forum już się o tym przekonała osobiście...niestety diabeł.
Z zamiennikiem problem jest taki, że po jego założeniu jeśli usterka ustąpiła to super, ale jeśli usterka nadal występuje to nigdy nie masz pewności czy szukać dalej czy to jednak ten zamiennik jest do dupy ?
I tak się człowiek trochę kręci w kółko zamiast iść do przodu.
Oczywiście to jest moja prywatna opinia wynikająca z moich długoletnich doświadczeń i każdy z Was może mieć zupełnie inne zdanie w tym temacie.

Jak wcześniej pisałem, po analizie twoich wpisów, osobiście obstawiał bym problem hydrauliczny lub olejowy.
Informacja, że klamka zaczyna łapać ok. 3 cm od manetki podpowiada, że sprzęgło i odpowietrzenie jest OK.
Z kolei potwierdzenie, że problem występuje tylko na gorącym silniku sugeruje olej, ale z drugiej strony używasz Motul-a 5100, więc bardzo dobrego oleju.
Pytanie, czy jesteś pewien, że olej który masz w motocyklu jest na 100% oryginalny, bo niestety jest to jeden z najczęściej podrabianych olei w Polsce !
Ja będąc na Twoim miejscu, aby na ten moment nie generować kosztów z ponownym rozbieraniem sprzęgła, zacząłbym od zrobienia płukanki silnika np. LIQUI MOLY - 21717 - MOTORBIKE ENGINE FLUSH (jest odpowiedni do mokrych sprzęgieł) i ponownym zalaniem nowym olejem Motul 5100 10W40 lub 7100 10W40, ale musisz mieć pewność, że lejesz oryginał !!!
Pojeździł bym ze 100-200 km. Jeśli problem nadal będzie występował, to wymieniłbym sprężynę talerzową i zalał silnik ponownie tym samym olejem...w sensie, tym spuszczonym, bo po takim przebiegu bez sensu kupować nowy olej i filtr.

Kupiłbym też jeszcze w Hondzie oryginalny zestaw naprawczy do pompy sprzęgła.
Wiem, że jest droższy od zamiennika, ale jak będziesz pilnował wymiany płynu co 2-3 lata, to ten oryginalny tłoczek będzie działał przez długie lata.

To są tylko moje sugestie i możesz z nich skorzystać lub nie.

Niestety pozostaje jeszcze jedna kwestia.
Nie wiem czy znasz historię swojej Valkyrie, bo przyczyną takiej awarii może być również spory przebieg motocykla i naturalne, mechaniczne zużycie elementów w skrzyni biegów lub sam sposób jego eksploatacji, bo jeśli ktoś marzył o Suzuki Hayabusa, ale jednak kupił Valkyrie, to i przy mniejszym przebiegu mogą pojawiać się oznaki zużycia taki dziwny
Choć wg. mnie Valkyrie jest pancerną konstrukcją wykrzyknik

Pozwodzenia !



  PRZEJDŹ NA FORUM