Opony tolerancja 10%
    Baca pisze:

    Wszystko i całe podejście do tematu " inna opona " sprowadza się do kwesti co właściciel chce od motocykla ? Lans czy jeżdżenie bardzo szczęśliwy . Nie wyobrażam sobie jazdę takim motocyklem na długie dystanse , no chyba że ktoś ma nerwy i dupę z linek i blachy taki dziwny
    Patrz wpis wcześniejszy o " Kotku ",)


Moja ocena tzw. "lansu" w naszych sprzętach to motocykl ociekający chromem i różnymi dodatkami ( każdy ma swój gust i robi co chce ze swoim motocyklem )
Natomiast opona tylna u nas jest mało widoczna i z "lansem" jest mniej kojarzona. Amerykanie zakładają samochodowe opony nie dla "lansu", a właśnie dla "jeżdżenia" To tam ludzie na Valkyrie potrafią przejechać 300-400 tyś mil.(ponad 600tyśkm.)A rekordzista na GL.1800 przejechał na fabrycznym silniku 1 100.000 tyś.km. I dodam jeszcze, że jankesi nie zakładają pierwszej leprze opony samochodowej....
Moim zdaniem w tym temacie nie chodzi o "lans" lecz także o ekonomię.... nie każdy w tym kraju to Bill Gates.

Wracając teraz do szerszej opony motocyklowej w moim moto. Jak pisałem wcześniej w moim odczuciu jazda po winklach jest bardziej stabilna, poczucie bezpieczeństwa jest większe ( opona jest szersza o 2cm. i ma nieco niższy profil, ma bardziej sportowy kształt. Przez co zwiększa się powierzchnia styku opony z asfaltem )
Jedynym minusem jest to, że jeżdżąc po górskich drogach częściej będziesz przycierał podnóżkami, a i kufry w ekstremalnych złożeniach mogą przytrzeć....
Ale guma nie puści.

Oczywiście każdy jeździ jak chce i na czym chce, więc wybór należy do niego.


  PRZEJDŹ NA FORUM