Witajcie.Po oględzinach Valkyrie tourer moja uwagę zwrocił element zamontowany przed tylnym kołem -taki solidny metalowy walec -pucha koloru czarnego umieszczona od spodu motocykla z napisem Toyoroki i biegnasa z niego przewodami. Wczesniej mie spotkalem sie z tym elementem stsd moje pytanie co to takiego?
Podwieszony taki spory zbiornik srednicy okolo 15 cm dlugosci 30 metalowy z wychodzacymi 2 węzami.W zasadzie zostawilem zaliczke za zakup tego motocykla i pozostaje kwestia odbioru ale ze wlasciciel niekumaty w sprawach valkyrie wiec nawet nie pytalem co to takiego. Mam oczywiscie zdjecie ale nie wiem jak moge wrzucic.
Z prawj strony odchodzą dwie zakrzywione w "L" rurki metalowe a na nich sa gumowe węze -motocykl ogladalem przedzakupowo zrobilem zdjecia pomyslalem ze zapytam na forum.Nie przesledzilem gdzie te weze biegna jeden cienszy srednicy do 1 cm drugi grubszy tak z 1,5 cm
Ta puszka to filtr węglowy (pochłaniacz) oparów paliwa. Valkyrie która Cię interesuje była przeznaczona (skonfigurowana) na Californie a ponieważ w tym stanie mają największą obsesję na punkcie ekologii w całych USA, to Honda musiała się jakoś dostosować aby otrzymać homologację do sprzedaży. Więc wszystko jest OK ! To jest fabryczne wyposażenie a nie żadne przeróbki jakiegoś "mechanika", więc możesz śmiało kupować motocykl. Na dodatek, tą wersją Valkyrie będziesz robił mniejszy ślad węglowy niż my _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
Mam taką wersję z Californi z puszką. Niestety puszka przeszkadza w podnoszeniu motocykla podnośnikiem bo zaczepia o dokładkę podnośnika. Trzeba to po prostu zdemontować, a wężyki przymocować do pozostałych węży które zwisają pod silnikiem. A pucha na półeczkę w garażu
Dzieki za odpowiedz. Rzeczywiscie moto z Californi.Mam pytanie-czy ten filtr jest bezobslugowy? Czy wymaga jakis wymian/serwisu bo pucha wyglada ma szczelną.Ma ona jakis wplyw na dzwiek pracy silnika-odnioslem wrazenie ze dzwiek ze strony wydechu jest zmieniony-ale moze to nie przez to. Albo rzeczywiscie calkiem skasowac tą puchę
Ten filtr jest bezobsługowy i Honda nic nie wspomina o okresowej wymianie, więc powinien prawidłowo działać przez cały okres eksploatacji motocykla. Ciekawostka: taki filtr posiadają wszystkie Hondy z tamtych lat, które były przeznaczone na rynek Kalifornijski - taki to specyficzny stan. _________________ GRZEGORZ VRCC #25500