| |
Pablo112 | 13.09.2016 20:21:24 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2331843 Od: 2016-9-4
| Witajcie,koledzy macie jakieś doświadczenia z mokrym filtrami w waszych walcach? |
| |
Baca | 13.09.2016 20:41:06 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 850 #2331858 Od: 2014-10-11
| Halo Pablo ! A to co za nowinka ? Mam mokry filtr ale w UAZ-ie _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! |
| |
Daro | 13.09.2016 21:47:41 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2331899 Od: 2014-10-13
| Ja miałem. Niczym specjalnym się nie wyróżnia...poza tym, że w zasadzie masz go na dożywocie... myjesz, nasączasz i jeździsz. |
| |
Pablo112 | 14.09.2016 09:29:53 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2332021 Od: 2016-9-4
| Nie, jestem mechanikiem, wiec chodzi o nasączany specjalnym olejem. A czy da się wymienić gąbkę samą czy trzeba nowy filtr kupować? Zastanawiam się czy nie kupić orginalnego i koniec zabawy z nasaczaniem i myciem gąbki. |
| |
Daro | 14.09.2016 10:31:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2332048 Od: 2014-10-13
| Pablo112 pisze:
Nie, jestem mechanikiem, wiec chodzi o nasączany specjalnym olejem. A czy da się wymienić gąbkę samą czy trzeba nowy filtr kupować? Zastanawiam się czy nie kupić orginalnego i koniec zabawy z nasaczaniem i myciem gąbki.
Jeśli chodzi o K&N - musisz mieć preparat do czyszczenia i olej w sprayu do nawilżania (k&N air filter cleaning kit). Brudny filtr spryskujesz najpierw czyściwem, płuczesz wodą i suszysz. Wysuszony nawilżasz olejem.
TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ FILMY » DARMOWA REJESTRACJA
|
| |
Pablo112 | 14.09.2016 14:31:19 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2332174 Od: 2016-9-4
| Dzięki,sam filtr juz wyczyszczony tylko jeszcze na wierzch przychodzi gąbka i jest delikatnie w kiepskim stanie... |
| |
Daro | 14.09.2016 21:03:58 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2332335 Od: 2014-10-13
| Pablo112 pisze:
Dzięki,sam filtr juz wyczyszczony tylko jeszcze na wierzch przychodzi gąbka i jest delikatnie w kiepskim stanie...
to jest pre-filter i w zasadzie każda gąbka może go zastąpić lub równie dobrze możesz jeździć bez niej. Ja nie zauważyłem różnicy z gąbką i bez gąbki. Uwaga - gąbki nie nasączasz ... |
| |
Pablo112 | 14.09.2016 23:26:07 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2332389 Od: 2016-9-4
| Daro pisze: Pablo112 pisze:
Dzięki,sam filtr juz wyczyszczony tylko jeszcze na wierzch przychodzi gąbka i jest delikatnie w kiepskim stanie...
to jest pre-filter i w zasadzie każda gąbka może go zastąpić lub równie dobrze możesz jeździć bez niej. Ja nie zauważyłem różnicy z gąbką i bez gąbki. Uwaga - gąbki nie nasączasz ...
No właśnie bo tylko w valkirie widziałem tą gombkę. Wyżuć ją zobaczę jak będzie. |
| |
EMIL | 16.09.2016 14:17:37 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 56 #2333105 Od: 2014-10-11
| JAK JĄ WYRZUCISZ TO BĘDZIE LIPA Z JAZDY BĘDZIE KOPCIŁ I PRZERYWAŁ TYDZIEŃ TEMU TO PRZERABIAŁEM MUSIAŁEM JĄ ZAMONTOWAĆ PONOWNIE I TERAZ ZNOWU JEST MOC I ADRENALINA |
| |
Pablo112 | 16.09.2016 16:50:51 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2333163 Od: 2016-9-4
| EMIL pisze:
JAK JĄ WYRZUCISZ TO BĘDZIE LIPA Z JAZDY BĘDZIE KOPCIŁ I PRZERYWAŁ TYDZIEŃ TEMU TO PRZERABIAŁEM MUSIAŁEM JĄ ZAMONTOWAĆ PONOWNIE I TERAZ ZNOWU JEST MOC I ADRENALINA
Za dużo powietrza dostawał pewnie. Zastanawiam się nad orginalnym papierzakiem. |