hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » DYSZE - FILTR K&N

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Dysze - filtr K&N

  
Pablo112
16.10.2016 10:05:27
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2345416
Od: 2016-9-4
Witajcie! Ponieważ jestem swierzakiem w posiadaniu Valkirie a chciałbym unikać błędów wiec mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Jakie macie doswiadczenia z filtrami K&M i zmianą dysz gaznikowych. Jest taka potrzeba czy raczej nie zmieniać ?
Pozdrawiam
  
ANDRIU
16.10.2016 17:22:33
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kosice- Opole

Posty: 245 #2345592
Od: 2014-10-13
Miałem zmienione dysze i po za tym, że więcej palił zbytnio nie widziałem różnicy.
_________________
Pozdrawiam ANDRIU
VRCC # 29307
  
Daro
17.10.2016 11:53:18
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 283 #2345961
Od: 2014-10-13
    Pablo112 pisze:

    Witajcie! Ponieważ jestem swierzakiem w posiadaniu Valkirie a chciałbym unikać błędów wiec mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Jakie macie doswiadczenia z filtrami K&M i zmianą dysz gaznikowych. Jest taka potrzeba czy raczej nie zmieniać ?
    Pozdrawiam


Mam zmienione dysze wolnych obrotów na 38. Lepiej się zbiera z dołu i łatwiej odpala po długim postoju...Spalanie minimalnie rośnie...
  
Pablo112
17.10.2016 19:42:35
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2346262
Od: 2016-9-4
Czy, jest możliwość zmierzenia średnicy dyszy? Chciałbym sprawdzić jakie mam założone u siebie, poprzedni właściciel coś kombinował z gaźnikami i szczerze do końca nie jestem zadowolony z efektu. Mam założony K&N I po wymianie na oryginalny filtr- porażka, motor nie chciał się zbierać.
  
Daro
17.10.2016 20:07:24
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 283 #2346279
Od: 2014-10-13
    Pablo112 pisze:

    Czy, jest możliwość zmierzenia średnicy dyszy? Chciałbym sprawdzić jakie mam założone u siebie, poprzedni właściciel coś kombinował z gaźnikami i szczerze do końca nie jestem zadowolony z efektu. Mam założony K&N I po wymianie na oryginalny filtr- porażka, motor nie chciał się zbierać.


Na dyszy jest oznaczenie. Standardowa dysza wolnych obrotów ma 35, główna 100.
  
Pablo112
17.10.2016 23:27:19
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2346441
Od: 2016-9-4
Wielkie dzięki. Rozumiem że głównej się nie zmienia?
  
Daro
18.10.2016 09:58:45
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 283 #2346624
Od: 2014-10-13
    Pablo112 pisze:

    Wielkie dzięki. Rozumiem że głównej się nie zmienia?

A czemu nie? Jeśli masz zmodyfikowany wydech i filtr K&N to można poeksperymentować z dyszami od 105 do 110.
  
Baca
18.10.2016 21:22:46
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 848 #2346944
Od: 2014-10-11
Mam doświadczenie tylko pośrednie , w tym zakresie . Na InZane w Finlandii mieliśmy kolegę na Standardzie , który miał zmienione dysze . Jeździł z plecakiem i efekt był taki ,że my tankowaliśmy co ok. 300 km a on co 220 km wesoły
Nie wiem czy skórka warta za wyprawkę ??
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Daro
18.10.2016 23:51:21
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 283 #2347004
Od: 2014-10-13
    Baca pisze:

    Mam doświadczenie tylko pośrednie , w tym zakresie . Na InZane w Finlandii mieliśmy kolegę na Standardzie , który miał zmienione dysze . Jeździł z plecakiem i efekt był taki ,że my tankowaliśmy co ok. 300 km a on co 220 km wesoły
    Nie wiem czy skórka warta za wyprawkę ??


Ale po co mieszać w to ekonomię? oczko Jeśli zapierdalał lepiej od innych - ok. Jak nie - to pizda nie chłop oczko
  
Pablo112
19.10.2016 03:27:41
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2347022
Od: 2016-9-4
A są może jakieś zalecenia do dysz ,konkretnych do modelu motocykla w zależności od rodzaju filtra powietrza? Czy, dobieramy na zasadzie prób i błędów.
  
Daro
19.10.2016 10:07:40
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 283 #2347150
Od: 2014-10-13
    Pablo112 pisze:

    A są może jakieś zalecenia do dysz ,konkretnych do modelu motocykla w zależności od rodzaju filtra powietrza? Czy, dobieramy na zasadzie prób i błędów.


Temat rzeka... Zaleceń konkretnych nie ma - wszystko zależy od rodzaju modyfikacji. Przy zmianie wydechu i filtra K&N dobrze dobrane dysze pozwolą zyskać może 5-7 koni mechanicznych a źle dobrane lub nie zmieniane mogą spowodować utratę kilku kucyków... Może też być tak, że zmienisz filtr i wydech i nie odczujesz żadnej różnicy na fabrycznych dyszach. Żeby być pewnym trzeba by się pofatygować na hamownię ... i to nie jeden raz oczko Więc koszt uzyskania tych kilku koników będzie spory oczko
Jest też kwestia, że w zależności od rynku, na który były przeznaczone Valce, są pewne różnice. Np. w wersjach na rynek brytyjski główna dysza to #78.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » DYSZE - FILTR K&N

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting