hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » UTRATA MOCY I INNE BRZMIENIE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Utrata mocy i inne brzmienie

  
Student
30.07.2017 20:33:02
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448211
Od: 2015-3-29
Witam.
Wczoraj po niespodziewanym i nagłym hamowaniu zatrzymałem się, nie utrzymałem ciężaru i położyłem motocykl na prawą stronę. Oparł się na gmolu, mam szerokie więc dużego kąta nie było. Wyłączyłem od razu po położeniu silnik przełącznikiem. Postawiłem, odpaliłem, strzelił z wydechu z prawej i od tego czasu zauważyłem spadek mocy. Dodatkowo brzmi bardziej basowo z prawej. Od incydentu przejechałem 80km. Dzisiaj bez zmian. Opukałem gaźniki, macałem kolektory ssące i wydechowe i nagrzewają się równomiernie. Proszę o poradę co to może być, bo w piątek czeka mnie długa trasa i chciałbym żeby wszystko było sprawne.
Pozdrawiam
  
Blazej
30.07.2017 20:39:52
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: GDYNIA

Posty: 53 #2448213
Od: 2017-3-6
Najważniejsze że nic Ci nie jest. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to przestawiony rozrząd, ale czy napewno to nie wiem. Wskazywać może to spadek mocy i wystrzał po odpaleniu, nie wierze że zalał się któryś garnek. Głośniejszy nie przez kolektor? Może się skrzywił. Chętnie posiedzę ten post. Ciekawe co tam za diabeł siedzi.
  
Student
30.07.2017 20:45:12
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448216
Od: 2015-3-29
Nie skrzywił się na 100% bo gmole duże i na gmolu się oparł. Strzał mógł być przez zalany gaźnik? Moto chodzi dobrze, jechałem normalnie 120, przyspieszał bez problemów. Tylko przy ruszaniu, tak do 60-70 czuć było jakby spadło mu ze 20KM
  
Blazej
30.07.2017 20:54:15
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: GDYNIA

Posty: 53 #2448220
Od: 2017-3-6


Ilość edycji wpisu: 1
Wystrzal przez zalany gaźnik nie. Przez paliwo które wlecialo do gara i nie zostało przepalone. Tym bym się nie przejmował. Jeśli chodzi dobrze i się nie przegrzewa to nie masz się co martwić. Co do basowego odgłosy. Może coś się tam ruszyło wnich np
Db killery?
  
Student
30.07.2017 20:58:26
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448222
Od: 2015-3-29
Jakby same odgłosy były to bym się nie martwił, ale ten lekki spadek mocy mnie niepokoi
  
Blazej
30.07.2017 21:20:27
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: GDYNIA

Posty: 53 #2448226
Od: 2017-3-6
Sprawdził bym ustawienie rozrządu. Może przeskoczył o 1 ząb z chwilą kiedy spadł z obrotów, został schamowany. Tylko to mi przychodzi do głowy.
  
Student
30.07.2017 21:26:52
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448227
Od: 2015-3-29
Jako, że nigdy tego nie robiłem, to czy sprawdzenie rozrządu robi się na sucho czy trzeba spuścić olej?
  
mieszko
30.07.2017 21:59:09
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Posty: 63 #2448231
Od: 2015-3-13
witam.nie spuszcza się żadnych płynów.powodzenia..pozdrawiam Mieszko.
  
Blazej
30.07.2017 22:14:47
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: GDYNIA

Posty: 53 #2448241
Od: 2017-3-6
Odkrecasz przednie pokrywy pod chłodnicą i już. Sprawdź ustawienia znaków względem znaków na wale. Nic trudnego. Powodzenia
  
Student
30.07.2017 23:14:35
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448248
Od: 2015-3-29
Poszukam w instrukcji. Już kiedyś patrzyłem, ale nie byłem pewien co do oleju. Dziękuję
  
Pablo112
30.07.2017 23:42:39
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 149 #2448252
Od: 2016-9-4
Witaj, zacznij od podstaw i sprawdź po krótkiej jeździe czy świece wyglądają tak samo. A rozrząd trzeba tylko zdjąć pokrywę i sprawdź czy znaki się pokrywają. Pozdrawiam
  
waldek777777
31.07.2017 06:51:11
Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2448269
Od: 2016-10-10
Ja bym zaczął od świec,u mnie tak było (że jak by spadek mocy był w dolnym zakresie obrotów).i jak wymieniłem dwie e to zagrały garki zupełnie inaczej .
  
Student
31.07.2017 19:10:53
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448453
Od: 2015-3-29
Zrobiłem dokumentację zdjęciową. Świece z prawej strony idąc od tyłu. Proszę o komentarze.
https://ibb.co/gCQaN5
https://ibb.co/bybh25
https://ibb.co/fEm4FQ
https://ibb.co/cRd6Uk
https://ibb.co/eWd6Uk
https://ibb.co/kBvmUk
https://ibb.co/ckWh25
https://ibb.co/b9KPFQ
https://ibb.co/dy7BvQ
  
skrzydelko66
31.07.2017 20:03:08
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: PL Tarnów

Posty: 36 #2448461
Od: 2016-5-20
Witaj kolego moim zdaniem najprawdopodobnie zawiesił się zaworek iglicowy i zalewa gaźnik jeden może dwa zrób taki experyment zapał moto i zamknij kranik paliwa pozycja ON pogazuj trochę aż wypali paliwo z gaźników moto zgaśnie .Następnie otwóż kranik i zapal , kolega miał podobny przypadek i pomogło pozdrawiam
  
Student
31.07.2017 20:54:46
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448476
Od: 2015-3-29
Ok, jutro spróbuję i dam znać. Dziękuję
  
Blazej
31.07.2017 21:34:16
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: GDYNIA

Posty: 53 #2448504
Od: 2017-3-6
Zawieszony zawór puszcza paliwo cały czas. I nie wpływa on na samą pracę silnika gdyż mieszanka jest wypalana na bieżąco. No tak lepiej to sprawdzić ale głowie się dalej. A kiedy wymieniłeś świece?
  
Student
31.07.2017 22:02:17
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Warszawa

Posty: 43 #2448522
Od: 2015-3-29
Świece wymienił poprzedni właściciel, niestety nie wiem kiedy. Pierwsza rejestracja w kraju to 2011. Przebieg nie jest duży, świece irydowe
  
skrzydelko66
31.07.2017 22:43:37
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: PL Tarnów

Posty: 36 #2448529
Od: 2016-5-20
Kolego sprawdź jeszcze membranki być może doszło do odpalenia mieszanki w gaźniku dlatego ten strzał to nic trudnego Bo Rozżąd ?od położenia na gmolu?jakoś nie wierzę Moim zdaniem to trzeba szukać winy w zasilaniu paliwa
  
Pablo112
01.08.2017 08:45:03
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 149 #2448580
Od: 2016-9-4
Przy zawieszonycH zaworkach i nieszczelnym kraniku powinno mu przelewać gaźnik . Proponuje wymienić najpierw świece , jeżeli moto był rozgrzany i zarzucił paliwo na świece to łatwo je uszkodzić . Jeżeli nie pomoże można faktycznie spuścić paliwo z gaźników . Na dole gaźnika są śruby do opróźnienia komory gaznikowej z paliwa.
  
Pablo112
01.08.2017 10:01:17
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 149 #2448585
Od: 2016-9-4
Jeszcze jedno, może głupie. Sprawdź czy ci się coś nie urwał w tym tłumik skoro zmienil się dźwięk może poprostu jakaś przeszkoda blokuje wyrzut spalin.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » UTRATA MOCY I INNE BRZMIENIE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting