| |
Pablo112 | 16.10.2016 10:05:27 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2345416 Od: 2016-9-4
| Witajcie! Ponieważ jestem swierzakiem w posiadaniu Valkirie a chciałbym unikać błędów wiec mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Jakie macie doswiadczenia z filtrami K&M i zmianą dysz gaznikowych. Jest taka potrzeba czy raczej nie zmieniać ? Pozdrawiam |
| |
ANDRIU | 16.10.2016 17:22:33 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Kosice- Opole
Posty: 245 #2345592 Od: 2014-10-13
| Miałem zmienione dysze i po za tym, że więcej palił zbytnio nie widziałem różnicy. _________________ Pozdrawiam ANDRIU VRCC # 29307 |
| |
Daro | 17.10.2016 11:53:18 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2345961 Od: 2014-10-13
| Pablo112 pisze:
Witajcie! Ponieważ jestem swierzakiem w posiadaniu Valkirie a chciałbym unikać błędów wiec mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Jakie macie doswiadczenia z filtrami K&M i zmianą dysz gaznikowych. Jest taka potrzeba czy raczej nie zmieniać ? Pozdrawiam
Mam zmienione dysze wolnych obrotów na 38. Lepiej się zbiera z dołu i łatwiej odpala po długim postoju...Spalanie minimalnie rośnie... |
| |
Pablo112 | 17.10.2016 19:42:35 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2346262 Od: 2016-9-4
| Czy, jest możliwość zmierzenia średnicy dyszy? Chciałbym sprawdzić jakie mam założone u siebie, poprzedni właściciel coś kombinował z gaźnikami i szczerze do końca nie jestem zadowolony z efektu. Mam założony K&N I po wymianie na oryginalny filtr- porażka, motor nie chciał się zbierać. |
| |
Daro | 17.10.2016 20:07:24 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2346279 Od: 2014-10-13
| Pablo112 pisze:
Czy, jest możliwość zmierzenia średnicy dyszy? Chciałbym sprawdzić jakie mam założone u siebie, poprzedni właściciel coś kombinował z gaźnikami i szczerze do końca nie jestem zadowolony z efektu. Mam założony K&N I po wymianie na oryginalny filtr- porażka, motor nie chciał się zbierać.
Na dyszy jest oznaczenie. Standardowa dysza wolnych obrotów ma 35, główna 100. |
| |
Pablo112 | 17.10.2016 23:27:19 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2346441 Od: 2016-9-4
| Wielkie dzięki. Rozumiem że głównej się nie zmienia? |
| |
Daro | 18.10.2016 09:58:45 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2346624 Od: 2014-10-13
| A czemu nie? Jeśli masz zmodyfikowany wydech i filtr K&N to można poeksperymentować z dyszami od 105 do 110. |
| |
Baca | 18.10.2016 21:22:46 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 854 #2346944 Od: 2014-10-11
| Mam doświadczenie tylko pośrednie , w tym zakresie . Na InZane w Finlandii mieliśmy kolegę na Standardzie , który miał zmienione dysze . Jeździł z plecakiem i efekt był taki ,że my tankowaliśmy co ok. 300 km a on co 220 km Nie wiem czy skórka warta za wyprawkę ?? _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! |
| |
Daro | 18.10.2016 23:51:21 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2347004 Od: 2014-10-13
| Baca pisze: Mam doświadczenie tylko pośrednie , w tym zakresie . Na InZane w Finlandii mieliśmy kolegę na Standardzie , który miał zmienione dysze . Jeździł z plecakiem i efekt był taki ,że my tankowaliśmy co ok. 300 km a on co 220 km Nie wiem czy skórka warta za wyprawkę ??
Ale po co mieszać w to ekonomię? Jeśli zapierdalał lepiej od innych - ok. Jak nie - to pizda nie chłop |
| |
Pablo112 | 19.10.2016 03:27:41 |
Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów
Posty: 470 #2347022 Od: 2016-9-4
| A są może jakieś zalecenia do dysz ,konkretnych do modelu motocykla w zależności od rodzaju filtra powietrza? Czy, dobieramy na zasadzie prób i błędów. |
| |
Daro | 19.10.2016 10:07:40 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 283 #2347150 Od: 2014-10-13
| Pablo112 pisze:
A są może jakieś zalecenia do dysz ,konkretnych do modelu motocykla w zależności od rodzaju filtra powietrza? Czy, dobieramy na zasadzie prób i błędów.
Temat rzeka... Zaleceń konkretnych nie ma - wszystko zależy od rodzaju modyfikacji. Przy zmianie wydechu i filtra K&N dobrze dobrane dysze pozwolą zyskać może 5-7 koni mechanicznych a źle dobrane lub nie zmieniane mogą spowodować utratę kilku kucyków... Może też być tak, że zmienisz filtr i wydech i nie odczujesz żadnej różnicy na fabrycznych dyszach. Żeby być pewnym trzeba by się pofatygować na hamownię ... i to nie jeden raz Więc koszt uzyskania tych kilku koników będzie spory Jest też kwestia, że w zależności od rynku, na który były przeznaczone Valce, są pewne różnice. Np. w wersjach na rynek brytyjski główna dysza to #78. |