| | |
| Marek | 06.12.2020 12:11:10 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 684 #6669651 Od: 2017-4-13
| Nikt Cię na siłę do niczego nie przekonuje. Koledzy wspomnieli o możliwości wymiany klamek na regulowane - wielu tak ma i wszystko super działa. Co do producentów - to teraz już chyba wszystkie nowe moto mają regulację - taki standard. _________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| | |
| Yoinery | 06.12.2020 13:24:27 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: RZESZÓW
Posty: 98 #6670162 Od: 2020-8-23
| Przecież ja też nikomu nie zabraniam każdy robi jak chce , dzielę się swoją wiedzą i tyle... |
| | |
| Sokol | 06.12.2020 14:34:54 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Andrychów
Posty: 551 #6670691 Od: 2020-3-15
| ale się nerwowo zrobiło   po to jest regulowana klamka że jak haczy bieg to podciągasz   _________________ Sokół THE WORLD IS FLAT Falcon VRCC#40307 |
| | |
| Marek | 06.12.2020 17:12:07 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 684 #6671901 Od: 2017-4-13
| Nie jest nerwowo. Po prostu ludzie wymieniają się doświadczeniami. Tylko chodzi o to aby nie wprowadzać innych w błąd. Regulacja klamki nie reguluje punktu brania sprzęgła tylko położenie samej dźwigni. Komfort obejmowania palcami. Jak sprzęgło bierze Wam za nisko, to sprzęgło do naprawy (pompka, siłownik, płyn - zależy co tam padło). Ludzie latami nie zmieniają płynów a później zdziwienie że nie działa - i nie mam tu na myśli tylko Polaków ale również poprzednich właścicieli naszych moto. Dodatkowo po raz kolejny zachęcam do stosowania oryginalnych części Hondy  _________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| | |
| Filipek | 06.12.2020 18:27:39 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Malbork
Posty: 373 #6672442 Od: 2018-9-25
| Marek święte słowa _________________ "Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." |
| | |
| Yoinery | 06.12.2020 22:18:01 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: RZESZÓW
Posty: 98 #6674112 Od: 2020-8-23
| No właśnie kluczowe słowo padło na końcu... czyli Honda tak skonstruowała pompę aby jej wydolność była przy pełnym ruchu klamki a nie przy obniżonym zakresie ,takie stwierdzenie że to działa zero jedynkowo nie ma nic wspólnego z rzeczywistością bo to nie komputer ani płyta CD , pamiętajmy o tym że powstają straty ciśnienia na przewodach i w samym siłowniku bo jego objętość jest stosunkowo duża do zakresu ruchu tłoczków w pompie a to że dzisiaj prawie każdy Moto ma regulacje podyktowane jest tym że pompy mają na pewno większą wydolność niż te z przed 20-stu lat a to że klamki ktoś produkuje z regulacją i je sprzedaje z dedykacją do danego Moto to biznes i tyle ...każdy może sobie taką założyć , może sobie również założyć orzełka że świecącymi oczkami i myśleć że poprawił aerodynamikę i opływowość...to tak na koniec z mojej strony bo ktoś w innym poście pisał że jest nudno i cisza na forum😀, |
| | |
| Marek | 06.12.2020 22:33:32 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 684 #6674241 Od: 2017-4-13
| Ok - masz rację. _________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| | |
| Filipek | 06.12.2020 22:49:26 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Malbork
Posty: 373 #6674344 Od: 2018-9-25
| Yoinery pisze:
to tak na koniec z mojej strony bo ktoś w innym poście pisał że jest nudno i cisza na forum😀,,
Czyżby to była moja osoba??  _________________ "Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie." |
| | |
| Grzegorz | 07.12.2020 07:18:42 |


Grupa: Administrator 
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1920 #6675141 Od: 2014-10-8
Ilość edycji wpisu: 1 | Yoinery pisze:
(...) ...każdy może sobie taką założyć , może sobie również założyć orzełka że świecącymi oczkami i myśleć że poprawił aerodynamikę i opływowość...to tak na koniec z mojej strony bo ktoś w innym poście pisał że jest nudno i cisza na forum😀,,
O przepraszam bardzo, ja mam założonego orzełka ze świecącymi oczkami i z powyższego zdania wnioskuję, że nie masz zielonego pojęcia co piszesz   Otóż, mój orzełek ma dziób o kącie natarcia 17.5°, dodatkowo podczas hamowania przednim hamulcem jego głowa opada dodatkowo o 12.5° co powoduje znaczną poprawę aerodynamiki do tego stopnia, że używając tylko przedniego hamulca nie jestem w stanie wyhamować motocykla, dlatego muszę się w takich sytuacjach wspomagać również tylnym hamulcem i zawsze również w tym momencie prostuję swoją sylwetkę aby zadziałała jak spadochron. Dodatkowym elementem mającym kolosalny wpływ na aerodynamikę a przede wszystkim na opływowość jest fakt, że głowa mojego orła ma kształt głowy delfina a pewnie ze szkoły pamiętasz, że w świecie morskim opływowość ma szczególne znaczenie i że właśnie delfin to absolutny numer 1. Co do świecących oczków, to niestety mam je nie podłączone, ale jestem przekonany, że po przekroczeniu prędkości światła i one na pewno się zapalają. Raz jadąc autostradą w Niemczech, nawet miałem wrażenie, że tak się właśnie stało, ale nie jestem pewien na 100%, tzn. jedno paliło się na pewno, tylko to drugie...no sam już nie wiem 
_________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| | |
| Sokol | 07.12.2020 09:18:49 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Andrychów
Posty: 551 #6675157 Od: 2020-3-15
|    Grzegorz rozbawiłeś mnie na cały dzień    _________________ Sokół THE WORLD IS FLAT Falcon VRCC#40307 |
| | |
| Marek | 07.12.2020 09:56:37 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 684 #6675188 Od: 2017-4-13
| Jest dokładnie tak jak pisze Grzegorz, wcześniej też wspominałem, że oryginalny płotek z przodu też robi bardzo dużą robotę. _________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| | |
| Grzegorz | 07.12.2020 10:39:39 |


Grupa: Administrator 
Lokalizacja: PL: TYCHY
Posty: 1920 #6675206 Od: 2014-10-8
Ilość edycji wpisu: 1 | Marek pisze:
Jest dokładnie tak jak pisze Grzegorz, wcześniej też wspominałem, że oryginalny płotek z przodu też robi bardzo dużą robotę.
Ooo, zapomniałem - ten płotek też mam zamontowany   _________________ GRZEGORZ VRCC #25500
|
| | |
| Heros | 07.12.2020 15:40:50 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Nidzica
Posty: 97 #6676322 Od: 2020-6-17
| Orzesz ty orzeszku ale mi zabiliście ćwieka z tym orzełkiem bo też zamontowałem ale w pozycji stojącej ze skrzydłami ułożonymi do hamowania , wniosek ! większe spalanie problem osiągnięcia 100 w 3s no i nie mogę przekroczyć bariery dzwięku   |
| | |
| Yoinery | 07.12.2020 21:14:13 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: RZESZÓW
Posty: 98 #6677554 Od: 2020-8-23
| Heh...podpowie Ci żebyś sobie jeszcze żołnierzyki poprzyklejał, najlepiej spadochroniarzy i będzie git 😂, |
| | |
| Pkprzemo11 | 23.11.2021 05:47:45 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 132 #7885563 Od: 2021-10-6
| Co do sprzęgła . Jest możliwość zwiększenia zakresu roboczego???potrzeba mi do jazdy precyzyjnej . |
| | |
| Baca | 23.11.2021 13:19:56 |


Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński
Posty: 952 #7885673 Od: 2014-10-11
| Nie ma takiej opcji _________________ Pozdrawiam Baca #27872
Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą ! |
| | |
| Marek | 24.11.2021 07:26:56 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 684 #7885950 Od: 2017-4-13
| Pkprzemo - chcesz jeździć na polsprzegle czy czegoś innego oczekujesz Sprzęgło raczej jest precyzyjne Wymaga może przyzwyczajenia w którym punkcie bierze Można zastosować klamki z regulacją wysokości Jeżeli masz jakiś dyskomfort w działaniu sprzęgła to stawiam raczej na jego stan techniczny Może jakiś serwis mu zafunduj
_________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| | |
| Pkprzemo11 | 24.11.2021 08:03:39 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 132 #7885956 Od: 2021-10-6
| Marek pisze:
Pkprzemo - chcesz jeździć na polsprzegle czy czegoś innego oczekujesz Sprzęgło raczej jest precyzyjne Wymaga może przyzwyczajenia w którym punkcie bierze Można zastosować klamki z regulacją wysokości Jeżeli masz jakiś dyskomfort w działaniu sprzęgła to stawiam raczej na jego stan techniczny Może jakiś serwis mu zafunduj
Chcial bym się nauczyć jazdy precyzyjnej przy 4-5kmh na niej a do tego już potrzebne dokładne operowanie sprzęgłem i hamulcem tylnim . O ile hamulec działa tak jak powinien o tyle skok klamki sprzegla między 0 a 1 jest dosyć niewielki. Dopiero nim zrobiłem 1000km i ogarnelem zawracanie na wąskich ulicach . Na yamaha yzrf6 praktycznie od razu mogłem zawracać nią na jednym pasie i jeździć na polsprzegle ,po 200km . No nic może jeszcze potrenuje a jak coś to najwyżej się cos przerobi,czy dźwignie czy pompkę czy klamkę. |
| | |
| Marek | 24.11.2021 08:52:40 |

Grupa: Użytkownik
Lokalizacja: PL: Biała Podlaska
Posty: 684 #7885971 Od: 2017-4-13
| Zmiana działania sprzęgła wymaga zniany punktu podparcia dźwigni czyli przerobienia całego zacisku wraz z klamką. Jeszcze raz proponuję wykonanie porządnego serwisu pompki i siłownika sprzegła - węze rozumiem że masz już w oplocie - bo to też poprawia precyzję sterowania.
_________________ VRCC #39900 Nikt nie jest idealny. Chyba że ja. |
| | |
| Pkprzemo11 | 24.11.2021 09:02:04 |


Grupa: Użytkownik
Posty: 132 #7885978 Od: 2021-10-6
| Marek pisze:
Zmiana działania sprzęgła wymaga zniany punktu podparcia dźwigni czyli przerobienia całego zacisku wraz z klamką. Jeszcze raz proponuję wykonanie porządnego serwisu pompki i siłownika sprzegła - węze rozumiem że masz już w oplocie - bo to też poprawia precyzję sterowania.
Pompka działa jak trzeba bo przy lekkim nacisku wysprzegla ,Sprzęgło tez działa poprawnie bo na 5tce z 50tki na full gaz nie ma żadnych poślizgów . Ale nie wpadłem na pomysł z tym oplotem . Dzięki. Wymienię sobie od razu przewody od hamulców. W wrześniu ja kupiłem wiec jeszcze parę rzeczy wyjdzie po drodze do zrobienia , światła na pewno bo oryginały sa chyba tylko dla ozdoby. Zastanawiam się czy jak zmienie olej na 10w40 z 15w40 nie zmieni to pracy sprzęgła odczuwalnie ?? |