hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » WYCIEK PALIWA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

wyciek paliwa

wyciek paliwa, pomocy!
  
Wojtas67
30.10.2017 14:31:05


Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2482126
Od: 2017-10-30
Witajcie, pytanko: czy jest to możliwe żeby paliwo wyciekało z powodu tego że valec stoi trochę pochylony do przodu (leciutko z górki)? Dodam, że jak jest odpalony to nie cieknie, po zgaszeniu silnika kapie z przodu rury chłodnicy.Pozdrawiam
  
Daniel
30.10.2017 14:39:17
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Gdynia

Posty: 341 #2482130
Od: 2015-3-8
Postaw go odwrotnie pod górkę i zobacz.
_________________
Kierowco patrz w lusterka - motocyklistki są wszędzie ,)

  
skrzydelko66
30.10.2017 14:41:56
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: PL Tarnów

Posty: 107 #2482132
Od: 2016-5-20
Kolego jak na postoju cieknie to masz problem z kranikiem po zgaszeniu moto powinien się sam zamknąć poprostu wtedy silnik nie wytwarza podciśnienia które jest potrzebne do jego otwarcia a ty masz kranik cały czas otwarty to jest jedno a drugie to to że w gaźniku nie trzyma zaworek iglicowy najpierw bym zrobił kranik powodzenia
  
Pablo112
30.10.2017 14:54:14
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2482142
Od: 2016-9-4
Zgadza się, prawdopodobnie leją zaworki iglicowe w gaźniku. Zostaje wymiana, tylko oryginał na zamienniki szkoda kasy. Pozdrawiam
  
Marek
30.10.2017 15:05:09
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #2482148
Od: 2017-4-13
Z tym podciśnieniem u Kolegi to nie rozumiem. Napisz czy kapie przy zamkniętym kraniku czy nie. Wymiana uszczelek kranika to chwila. Tak czy inaczej musisz zdjąć zbiornik paliwa i sprawdzić kranik, przewody. Może któryś przewód sparciał lub się zsuwa. Niewiele roboty a będziesz mógł spokojnie śmigać.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Wojtas67
30.10.2017 15:09:47


Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2482150
Od: 2017-10-30
    skrzydelko66 pisze:

    Kolego jak na postoju cieknie to masz problem z kranikiem po zgaszeniu moto powinien się sam zamknąć poprostu wtedy silnik nie wytwarza podciśnienia które jest potrzebne do jego otwarcia a ty masz kranik cały czas otwarty to jest jedno a drugie to to że w gaźniku nie trzyma zaworek iglicowy najpierw bym zrobił kranik powodzenia


Dzięki, ale co ma do tego pochylenie motocykla do przodu? Dotychczas nie miałem takich problemow, a ostatnio własnie zaparkowałem lekko z górki i cieknie. Teraz stoi prosto i spokój wesoły

  
Wojtas67
30.10.2017 15:18:19


Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2482155
Od: 2017-10-30
Dzięki wszystkim, niedawno kupiłem pewno skarbonka będzie wesoły
Drugie pytanko drodzy Panowie dotyczy stopki. Jak mi przywieźli była mocno poluźniona, okazało się ze tylko na jednej nakrętce się trzymała, dokręciłem obydwie i teraz boje się ze motocykl przewróci się na prawa stronę, stoi w pionie, czy u Was tez tak jest?
  
Wojtas67
30.10.2017 15:20:19


Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2482156
Od: 2017-10-30
    Marek pisze:

    Z tym podciśnieniem u Kolegi to nie rozumiem. Napisz czy kapie przy zamkniętym kraniku czy nie. Wymiana uszczelek kranika to chwila. Tak czy inaczej musisz zdjąć zbiornik paliwa i sprawdzić kranik, przewody. Może któryś przewód sparciał lub się zsuwa. Niewiele roboty a będziesz mógł spokojnie śmigać.


Kranik zamknięty nie kapie, teraz stoi z otwartym na prostej drodze i tez nie kapie.
  
Marek
30.10.2017 16:32:43
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #2482178
Od: 2017-4-13
Wyciek paliwa to poważna sprawa
Musisz zdjąć zbiornik i sprawdzić
Dwie śrubki odkrecasz i wiesz co masz
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Pablo112
30.10.2017 19:55:04
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2482220
Od: 2016-9-4
A może przewód od odpowietrzenia puszcza paliwo i kapie?
  
Baca
30.10.2017 21:23:56
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #2482252
Od: 2014-10-11
Kolego
Proponuję jak najszybsze usunięcie usterki , no chyba że już go zazimujesz to masz dużo czasu do odpalenia na wiosnę
lol
W połączeniu z zawieszającą się iglicą w gaźniku i tym samym dopływem paliwa do cylindra ( cylindrów ) ,możesz się zdziwić co się stanie po odpaleniu silnika zdziwiony
Jaka to wersja Valkyrii , z kranikiem bez podciśnienia ?
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
mieszko
30.10.2017 23:11:10
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: JAKTORÓW

Posty: 181 #2482286
Od: 2015-3-13
witaj Wojtas jak będziesz chciał zadzwoń 785565020 Mieszko pozdrawia....
  
Marek
31.10.2017 09:12:55
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #2482365
Od: 2017-4-13
O jakim podciśnieniu w kraniku mówicie bo nie kumam ani trochę☹,

_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Pablo112
31.10.2017 12:47:12
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2482451
Od: 2016-9-4
W kraniku jest membrana która jak nie pracuje silnik zamyka przepływ paliwa przez kranik. Do kranika idzie wężyk z kolektora ( podciśnienie).
  
Baca
31.10.2017 13:17:01
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #2482462
Od: 2014-10-11
Tak jest ,jak pisze Pablo. Pierwsze egzemplarze Valkyrii nie posiadały kraniki ze sterowaniem podciśnieniem co skutkowało takimi problemami jak niekontrolowane wycieki.
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Marek
03.11.2017 18:32:45
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #2483327
Od: 2017-4-13
O jakim podciśnieniu w kraniku mówicie bo nie kumam ani trochę☹,

_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Wojtas67
03.11.2017 19:55:35


Grupa: Użytkownik

Posty: 13 #2483344
Od: 2017-10-30
[quote=Wojtas67]
    Baca pisze:

    Kolego
    Proponuję jak najszybsze usunięcie usterki , no chyba że już go zazimujesz to masz dużo czasu do odpalenia na wiosnę
    lol
    W połączeniu z zawieszającą się iglicą w gaźniku i tym samym dopływem paliwa do cylindra ( cylindrów ) ,możesz się zdziwić co się stanie po odpaleniu silnika zdziwiony
    Jaka to wersja Valkyrii , z kranikiem bez podciśnienia ?


Witaj, u mnie się nie zimuje, notoryczny brak zimy w Portugalii ,),. Na razie jest Ok , stoi na równej powierzchni i nie cieknie. Rocznik 2003 wiec nie wiem czy ma podciśnienie w kraniku. Umówiłem się z mechanikiem może się jakoś dogadam. Ale dziękuje wszystkim za rady i zapraszam do Portugalskiego Valca !
  
Grzegorz
04.11.2017 06:47:55
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1667 #2483414
Od: 2014-10-8
    Marek pisze:

    O jakim podciśnieniu w kraniku mówicie bo nie kumam ani trochę☹,,


Marku,
Dokładnie jak napisał Pablo112.
Cyt: "W kraniku jest membrana która jak nie pracuje silnik zamyka przepływ paliwa przez kranik. Do kranika idzie wężyk z kolektora ( podciśnienie)."

Czyli, że po uruchomieniu silnika w gumowym wężyku który jest podpięty do membrany przy kraniku, pojawia się podciśnienie, które z kolei zasysa membranę a ta otwiera przepływ paliwa do gaźników. Po wyłączeniu silnika (brak podciśnienia) membrana wraca do poprzedniego położenia i zamyka szczelnie otwór z wypływem paliwa.
Reasumując, jeśli membrana jest sprawna (szczelna), to nie musisz fizycznie przekręcać kranika na "OFF" po każdej, zakończonej jeździe, możesz cały czasz mieć go w pozycji "ON".
Pozycja "OFF" jest takim dodatkowy, mechanicznym zamknięciem kranika oraz zabezpieczeniem (np. przy dłuższym, zimowym postoju motocykla) przed niekontrolowanym wyciekiem paliwa.
Jeśli membrana w kraniku jest nieszczelna lub pęknięta np. ze starości, to będzie problem z uruchomieniem silnika i dodatkowo mogą pojawić się wycieki paliwa z pod kranika.
Jest to część, która z biegiem czasu się starzeje i ulega zniszczeniu, dlatego producent oferuje możliwość jej wymiany bez konieczności kupowania całego kranika.
Zdjęcie poniżej:

Obrazek
_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500




  
Grzegorz
04.11.2017 07:02:46
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1667 #2483416
Od: 2014-10-8


Ilość edycji wpisu: 1
    Baca pisze:

    Tak jest ,jak pisze Pablo. Pierwsze egzemplarze Valkyrii nie posiadały kraniki ze sterowaniem podciśnieniem co skutkowało takimi problemami jak niekontrolowane wycieki.


Stachu,
Skąd masz informację, że pierwsze Valkyrie nie posiadały podciśnienia ?
Przyznam, że pierwsze słyszę zakręcony
Sprawdziłem w katalogu części i wszystkie roczniki od 97 do 2003 mają ten sam kranik i tą samą membranę.
Ja mam rocznik 99 i na 100% mam podciśnienie.
Późniejsze roczniki również mają na 100%, więc zostaje ewentualnie rocznik 97-98.
Tak z ciekawości, jeśli ktoś z was ma Valca z rocznika 97 lub 98, to dajcie znać czy macie kranik na podciśnienie ???


_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500




  
Kapiszon
04.11.2017 18:36:10
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Pszczyna

Posty: 180 #2483591
Od: 2014-10-15
Miałem Valca z pierwszego roku produkcji 1997 i na pewno miał kranik z podciśnieniem.
I jestem prawie pewien że wszystkie roczniki miały te same kraniki.

Kapiszon

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » WYCIEK PALIWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting