hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » DUSI SIĘ OD 4 TYŚ OBROTÓW

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Dusi się od 4 tyś obrotów

  
AdamW
30.03.2020 13:45:31
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5442295
Od: 2020-3-30
Witam. Valkyrie 1500 2000r. Motocykl w czasie jazdy zaczyna się dusić przy około 4 tyś obrotów. W cisze postoju wkręci się na ok dwie trzy sekundy na ponad 6 tyś po czym się dusi i gaśnie przy ok 1 tyś znów odżywa. Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
  
Daniel
30.03.2020 13:52:43
poziom 4



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Gdynia

Posty: 341 #5442296
Od: 2015-3-8
Odepnij wężyk paliwowy od kranika, zrób "kroplówkę" z benzyną (butelka z odciętym dnem i wężyk). Odpal i zobacz czy się wkręca na obroty. Napisz na forum. Zobaczymy co dalej.

PS. Ostrożnie z benzyną.
_________________
Kierowco patrz w lusterka - motocyklistki są wszędzie ,)

  
skrzydelko66
30.03.2020 14:43:20
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: PL Tarnów

Posty: 107 #5442308
Od: 2016-5-20
Kranik Do wymiany membranka miałem podobną sytuację po pierwszej zimie mojego obcowania z tym motocyklem.Należy jeszcze zwrócić uwagę na stan wężyka podciśnieniowego kranika ,czy nie jest przypadkiem dziurawy niepopękany ,do prawidłowego przepływu paliwa jest bardzo ważny 👋,
  
AdamW
30.03.2020 15:15:09
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5442324
Od: 2020-3-30
Kranik jest ok. Próbowałem na tz kroplówce ale bez rezultatu. Jedyne co zauważyłem jadąc bez zbiornika to gdy się dusiła zatkalem lekko wlot powietrza wtedy na chwile z 2 sekundy przeszło dławienie i wkręciła się na obroty. Zmieniłem na oryginalny Filtr z myślą że pomoże ale nie. Dodam że motocykl był kupiony w tamtym roku w zimę, z racji braku czasu nie jeździłem i pod koniec sezonu jak się nią przejechałem zauważyłem problem.
  
Pablo112
30.03.2020 15:37:31
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5442335
Od: 2016-9-4
Bardziej, to pasuje do gaźnika. Myślę że któraś z dysz "zarosła". Druga opcja to filtr k&n i wymienione dysze. Jak ktoś kombinował i zamienił dysze a ty założyłeś filtr fabryczny to też tak będzie. Najczęściej zatyka dysze po stronie lewej siedząc na motocyklu( bo tak podpiera go stopka na lewą stronę). Rozbierz gaźniki wyczyść i będzie działać. Pozdrawiam
  
Marek
30.03.2020 15:51:50
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5442337
Od: 2017-4-13
Adam - opisz dokładniej jak to wygląda u Ciebie - czy te 4 tysiące to tak równo za każdym razem? Jak szybko wraca do normalnej pracy?
U mnie przy awarii kranika/membrany objawy wyglądały tak.
Silnik zapalał bez problemu.
Jazda na obrotach tak do ok 2500 - max 3000 bez względu na bieg - praca silnika normalna.
Szybsza jazda na obrotach powyżej 3000, 4000 (wyżej też się wkręcał) powodowała że po chwili słabł i zaczynał się dusić, potrafił nawet zgasnąć.
Jak już zgasł to długie kręcenie i kręcenie rozrusznikiem aż odpalił.
Nigdy nie wiedziałem kiedy zacznie niedomagać, na zimnym silniku wydawało się że dłużej jeździł normalnie, na ciepłym jakoś częściej to występowało.
Ogólnie to kilka tygodni się męczyłem bo początkowo bardzo rzadko to występowało.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Marek
30.03.2020 16:01:47
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5442340
Od: 2017-4-13
Adam każdy gaźnik ma śrubkę do spuszczania paliwa i przy okazji syfu jaki się zbiera w komorze pływakowej.
Zacznij może od tego. Przy okazji możesz skontrolować jaki stan paliwa masz w każdym gaźniku.
Pablo - co ma jedna dysza do gaśnięcia całego silnika?
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
AdamW
30.03.2020 16:49:50
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5442352
Od: 2020-3-30
Jadąc motocyklem nie ma znaczenia czy manetka jest odkręcana gwałtownie czy też powoli, dochodzi do 4 tyś i nagle zaczyna się dławić/nie wkręci się wyżej/. Jeśli nie odpuszczę gazu to tak jakby gasła i znów załapywała dopiero przy ok 1 tys obrotów. Do 4 tyś reaguje bardzo ładnie na gaz, odpala bez problemu. Na postoju wkręci się na chwilę do odcinki ok 2 sekundy i ganie łapiąc znów przy ok 1 tyś.Tak jak pisałem wyżej jeździłem na kroplówce omijając kranik bez rezultatu. Gaźniki były myte w myjce ultradźwiękowej. Dysze sprawdzałem są oryginalne. Zmieniałem zaworki pod pływakami. Założyłem oryginalny filtr zamiast k&n brak reakcji. Śrubki regulacji dawki są na 2,5 obrotu ale wkręcałem je i odkręcałem, bez rezultatu. synchronizowane były gaźniki. Nowe świece. Zestaw naprawczy kranika.
  
Marek
30.03.2020 17:16:54
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5442367
Od: 2017-4-13
Objawy dziwne - coś jak odcięcie zapłonu - może mógłbyś wrzucić jakiś filmik z objawami na yt.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Pablo112
30.03.2020 17:23:39
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5442380
Od: 2016-9-4
A sprawdzałeś membrany w gaźnikach ? Miałem kiedyś w shadow podobnie. Mikropęknięcia jednej membrany i Moto nie chciało jeździć .
  
Pablo112
30.03.2020 17:26:52
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5442386
Od: 2016-9-4


Ilość edycji wpisu: 1
A dobrze skręciłeś listwę gaźników ?
  
AdamW
30.03.2020 18:01:11
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5442405
Od: 2020-3-30
Jak dam radę to w piątek bądź czwartek nagram.Membrany były sprawdzane są całe.Co do gaźników to były rozbierane ale nie rozdzielane. Myślę jeszce raz sprawdzić poziomy pływaków. Zastanawiałem się nad modułem ale tak jak pisałem gdy jechałem na kroplówce i lekko zatkałem wlot powietrza gdy się dławiła to na moment weszła na obroty. Zastanawiam się też czy może nie jest jakiś problem w dolocie. Kiedyś u kolegi w suzuki z USA było podobnie i okazało się że trzeba było zamontować zwężki w boxa.
  
AdamW
30.03.2020 18:01:24
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5442406
Od: 2020-3-30
Jak dam radę to w piątek bądź czwartek nagram.Membrany były sprawdzane są całe.Co do gaźników to były rozbierane ale nie rozdzielane. Myślę jeszce raz sprawdzić poziomy pływaków. Zastanawiałem się nad modułem ale tak jak pisałem gdy jechałem na kroplówce i lekko zatkałem wlot powietrza gdy się dławiła to na moment weszła na obroty. Zastanawiam się też czy może nie jest jakiś problem w dolocie. Kiedyś u kolegi w suzuki z USA było podobnie i okazało się że trzeba było zamontować zwężki w boxa.
  
Marek
30.03.2020 19:57:49
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5442448
Od: 2017-4-13
Czy przed czyszczeniem gaźników problem występował?
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Pablo112
30.03.2020 20:56:06
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5442471
Od: 2016-9-4
A jakie zaworki montowałeś? Oryginalne? Bo właśnie tak ustawiasz poziomy w komorze pływakowej. Sprawdź czy na pewno wszystkie dusze są drożne w 100 procentach. Czasem myjka ultradźwiękowa nie wystarczy i trzeba dysze szczotkować.
  
Pablo112
30.03.2020 21:02:29
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5442474
Od: 2016-9-4
Ja szukałbym mimo wszystko w układzie paliwowym a przede wszystkim w gaźnikach mimo wszystko. Robiłem raz gaźniki u kolegi w valkyrie. Dysze były całkowicie zatkane i myjka dała tylko połowiczny sukces. Wystarczy że w jednym gaźniku jest problem i tak będzie się działo . A jak delikatnie podkrecasz gaz to dłużej ujedziesz w z normalną mocą?
  
AdamW
30.03.2020 21:29:13
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5442482
Od: 2020-3-30
Nawet powolne dodawanie gazu powoduje duszenie się przy 4tys. Gazniki po myjce czyściłem jeszcze zmywaczem i każda dysze z osobna. Kupilem drugie gaźniki bo w pierwszych nie dało się odkręcić śrub dawki mimo podgrzewania i działania chemi/poszło paliwo do silnika dlatego chaciałem ją zrobić,z tego co wiem stała trochę przed tym jak ja kupiłem. Przekładałem dysze, pływaki, porównywałem poziomy muszę porównać jeszce z serwisówką,przekładałem zaworki, membrany i nic. Silnik jest zdrowy kompresja jak w nowym. A ta ekologia? Może tam jest problem ona raczej ma coś z paliwem bądź powietrzem, może czegoś brakuje w dolocie. Sam nie wiem. Niby wszystko jest.
  
Filipek
30.03.2020 21:54:48
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 351 #5442490
Od: 2018-9-25
Jeżeli chodzi o taki przypadek to bym szukał w gaźnikach jak piszą niektórzy przedmówcy. Dokładnie chodzi o dysze główna.
co do czyszczenia myjka ultradźwiękową to nie wiem jaki czas i środki poświęcacie na to. Ja osobiście mam możliwość i robię to na myjce w pracy ale gaźniki są myte ok 7 godzin i zawsze efekt jest WOW. Nawet jeżeli moto stało kilka lat i gaźniki były w sorky zielone. Co do dławienia sposobu jaki opisujesz z zatykanie wlotu powietrza oznacza że silnik dostaje zła mieszankę paliwowo powietrzną i dlatego tak się dzieje. Teraz pytanie mieszanka jest za bogata czy za biedna??

_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
  
Baca
31.03.2020 10:29:44
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #5442599
Od: 2014-10-11
Pozwolę sobie wrzucić swoje przemyślenia . Objaw ewidentnie wskazuje na małą ilość mieszanki paliwowej. Mieszanka to powietrze i benzyna ,więc idźmy w tym kierunku . Skoro benzyna bez zaworka dochodzi ale również się dławi to pozostaje ścieżka powietrza . Ta ścieżka to filtr powietrza lub podciśnienie w gaźnikach . Skoro nie filtr powietrza to patrzałeś po przewodach podciśnienia ,bo te nam dają paliwo ?! Kółko się zamyka zdziwiony
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
pawulon
31.03.2020 21:26:38
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 419 #5442794
Od: 2018-3-25
Myślę że po czyszczeniu,powinieneś zrobić synchronizację gaźników🤔,
_________________
VRCC-39981
Obrazek

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » DUSI SIĘ OD 4 TYŚ OBROTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting