hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » DUSI SIĘ OD 4 TYŚ OBROTÓW

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

Dusi się od 4 tyś obrotów

  
Kangur
31.03.2020 21:45:47


Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: EŁK

Posty: 12 #5442801
Od: 2020-3-30
przerabiałem podobny temat. zerknij dokładnie w swój kranik i dodatkowo na przewód od podciśnienia czy przypadkiem nie jest luźny albo sparciały. U mnie pomogło zakręcony
ObrazekObrazek
_________________
Valkyrie 1500, BMW GS 1150 ADV

don't follow me i'm lost too
  
Pablo112
01.04.2020 09:18:47
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5442879
Od: 2016-9-4
Synchro daje tylko przy małych obrotach do 1500 max później nie ma już takiego znaczenia. Czyli jak są poprawnie zsynchronizowane gaźniki to lepiej się wkręca od dołu 😀,
  
Marek
01.04.2020 10:17:45
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5442903
Od: 2017-4-13
Jeżeli odcięcie jest zawsze równo od 4 tys, bez względu czy odcina na postoju czy podczas jazdy, to nie jest to problem dysz ani poziomu paliwa. Jeżeli możesz długo jechać na obrotach 3,5 a odcina szybko przy 4 to nie będzie to poziom paliwa. Dlatego prosiłem o film bo łatwiej będzie to ocenić.
Z doświadczenia dodam że ludziska często szukają problemu z paliwem a problem stanowi zapłon.
Z zawodu jestem elektromechanikiem, więc może to skrzywienie zawodowe, że szukam problemu w instalacji el.
W tym konkretnym przypadku zacząłbym od sprawdzenia poprawności podłączenia wszystkich wężyków podciśnieniowych.
Honda ma też czujnik przechyłu wyłączający zapłon - też do sprawdzenia.
Przewody zapłonowe - sprawdź kolejność, sprawdź kolor świec jeżeli możesz trochę przejechać.
Przy gaśnięciu można zastosować samostart - taki stary patent z PRL-u.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
AdamW
03.04.2020 12:48:49
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5443650
Od: 2020-3-30
Synchronizacja była robiona po myciu. Dziś nagrałem filmiki,niestety trochę wiało.
https://youtu.be/Az9xVgHkuWg
https://youtu.be/NluO_3ui9bY
  
AdamW
03.04.2020 13:09:45
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5443660
Od: 2020-3-30
https://youtu.be/uQo1I-1vjqA
  
AdamW
03.04.2020 13:09:55
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5443661
Od: 2020-3-30
https://youtu.be/uQo1I-1vjqA
  
Baca
03.04.2020 14:03:11
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #5443682
Od: 2014-10-11


Ilość edycji wpisu: 1
AdamW świecę masz cholernie suchą lol ,to co pokazałeś na YouTube .
Ja proponuję podjedź do stacji diagnostycznej i poproś o wykonanie wykresu mocy na hamowni . Wtedy wszystko zobaczysz co się dzieje , a raczej nie dzieje , w każdym cylindrze . Na wykresie wszystko będzie podane jak na tacy -zamiast trawić kilka dni na poszukiwanie po omacku .
Wg wyglądu świecy masz zbyt ubogą mieszankę a przy wyższych obrotach prawdopodobnie nie masz prawidłowy stosunek stechiometryczny, czyli ilość powietrza do prawidłowego spalania paliwa lub raczej ilość paliwa do powietrza taki dziwny
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Marek
04.04.2020 09:02:35
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5443952
Od: 2017-4-13
Świece są nowe dlatego nagaru prawie nie ma.
Na filmach widać że kreci spokojnie ponad 5 tys, czyli pracuje normalnie i zaczyna gasnąć.
Adam wracaj do szukania paliwa, bo to jego brakuje.
Czy butelka od kroplówki miała otwór do odpowietrzenia - sorki że pytam o takie podstawy, ale szukamy skomplikowanych rzeczy a może problem jest prozaiczny.
Może któryś wężyk masz załamany pod filtrem, bez zdjęcia zbiornika trudno to sprawdzić.
Jeżeli ktoś dał odrobinę za długi wężyk paliwa (nieoryginalny) to będzie się on zaginał i ograniczał dopływ paliwa.
Oryginalny ma fabryczne przegięcia dzięki którym idealnie pasuje.
Zdejmij zbiornik i sprawdź, później podłącz kroplówkę, i sprawdź/odpal bez zbiornika.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
AdamW
04.04.2020 09:32:39
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Ciechanów

Posty: 13 #5443955
Od: 2020-3-30
W kroplówce był odpowietrznik.Wężyk był sprawdzany. Gaźniki z 5 razy wyjmowane i sprawdzane. W tygodniu zmianie wężyki od podciśnienia, sprawdzę połączenia króców. Jeśli nie pomoże to kolega ma jakiegoś mechanika od Gold wingów i zaprowadzę ją pod koniec miesiąca. Panowie miałem wcześniej plastiki, wymieniałem w nich skrzynie, robiłem głowice, elektrykie itp, nawet trochę handlowałem ale na valkyrie nie mam już pomysłów co to może być.
  
Baca
04.04.2020 15:01:04
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #5444076
Od: 2014-10-11
Adam Zapewniam cię ,że Valkyria ale tak normalnie : "ten model tak nie ma "wesoły
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Pablo112
04.04.2020 21:47:45
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5444236
Od: 2016-9-4
Czasem diabeł tkwi w szczegółach . Może to być drobiazg czy coś co trzeba sprawdzić a wydaje się nie mieć znaczenia. Ja dalej obstawiam gaźniki. Gdyby był problem z elektryką powinien też przerywać w innych zakresach obrotów i bez odcięcia. Proponuje sprawdzić listwę czyli te "rurki" które spinają ze sobą gaźniki.W środku jest po obydwu stronach złączka do węża paliwowego. Trzeba rozebrać wymienić oringi i sprawdzić czy jest tam prawidłowy przepływ.
  
Pablo112
04.04.2020 21:57:17
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5444238
Od: 2016-9-4
Skład mieszanki Amerykanie zalecają w zależnie od stanu: 1.3/4 do 2.1/4 obrotu. Optymalnie 2 obroty lub ustawić odrębnie do każdego gaźnika na analizatorze spalin. Sprawdź jeszcze raz membrany i przede wszystkim jak masz ustawione iglice w membranach na jaką wysokości i czy wszystkie tak samo.
  
Pablo112
04.04.2020 21:59:17
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5444241
Od: 2016-9-4
Ja ma ustawiony skład mieszanki na 2 obroty i Moto chula aż miło 😀,
  
Pablo112
04.04.2020 22:03:23
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5444244
Od: 2016-9-4
Te "rurki" co łącza gaźniki rozprowadzają paliwo i jak długo stal to mogło zarosnąć w którymś odcinku. A do myjki ultradzwiękowej powinno się rozpiąć gaźniki i wtedy jest dokładniej. Powodzenia i daj znać jak dojdziesz co jest grane.
  
Baca
03.06.2020 07:59:42
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #5464858
Od: 2014-10-11
Hej AdamW jaki jest koniec tej sprawy ?? Czy dopatrzyłeś się przyczynę problemu lub nałożyło się kilka spraw ?
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Adam
30.08.2020 20:10:24
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5834991
Od: 2019-6-5
Witam
Ponad miesiąc temu motocykl udało się naprawić. Okazało się że ktoś grzebał przy niej i połączył wężyk odpowietrzenia gaźników pod wężyk puszki skroplin od airboxa. Powodowało to zawirowanie mieszanki paliwowej w gaźnikach gdy tylko tylko przepustnice otwierały się bardziej i w airboxe zwiększało się podciśnienie.
  
Baca
01.09.2020 10:56:08
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 850 #5845158
Od: 2014-10-11
Gratulacje ,że się dopatrzyłeś przyczyny i jak zwykle bywa , bardzo prozaicznej wesoły
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » DUSI SIĘ OD 4 TYŚ OBROTÓW

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting