hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » PRZEWODY W OPLOCIE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Przewody w oplocie

  
zeza
21.10.2020 18:48:28
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Górny Śląsk

Posty: 183 #6272224
Od: 2019-9-12
Temat jak wyżej. Zamierzam zamontować. Jakieś doświadczenia, uwagi, sugestie, niuanse!? Jakieś dedykowane zestawy?
Będę wdzięczny za każdy głos😉,
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
  
Marski67
21.10.2020 19:12:00
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kędzierzyn-koźle

Posty: 16 #6272537
Od: 2020-8-23
Ja mam w oplocie linkę sprzęgła nie jestem dumny z tego naprężenia
  
Baca
21.10.2020 19:43:43
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 853 #6272819
Od: 2014-10-11
Jeżeli chodzi o przewody hamulcowe tylko można polecić zastosowanie ,szczególnie jeżeli na motocyklu są jeszcze gumowe oryginały .
W przypadku sprzęgła ,problem nie jest aż tak istotny .
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Sokol
21.10.2020 20:38:37
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Andrychów

Posty: 480 #6273344
Od: 2020-3-15


Ilość edycji wpisu: 1
też mam zamiar przewody hamulcowe przez zimę w oplot wsadzić zwłaszcza tył bo taki gumiaty się wydaje
z tego co obserwuję to są zestawy dostępne bez problemu i jak Grzegorz mi nadmienił na przód zwracać uwagę by były z trójnikiem na widelcu a nie dwa od pompy przy manetce czyli od pompy jeden i z widelca dwa
_________________
Sokół
THE WORLD IS FLAT
Falcon VRCC#40307
  
pawulon
30.10.2020 09:53:01
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 419 #6367323
Od: 2018-3-25
...z tego co pamiętam firma HEL robi także do Hondy Valkyrie
_________________
VRCC-39981
Obrazek
  
karson
11.02.2021 21:41:36
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Częstochowa

Posty: 138 #7224148
Od: 2020-12-9
    pawulon pisze:

    ...z tego co pamiętam firma HEL robi także do Hondy Valkyrie


Potwierdzam, właśnie nabyłem takowe ,)
  
Baca
12.02.2021 14:49:21
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 853 #7228008
Od: 2014-10-11
Dobra decyzja , będzie Pan zadowolony ..bardzo szczęśliwy
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Dolorian
23.02.2021 22:29:24
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Przybówka k. Krosna

Posty: 99 #7291035
Od: 2019-6-8
    Marski67 pisze:

    Ja mam w oplocie linkę sprzęgła nie jestem dumny z tego naprężenia
Valkyrie nie ma linki sprzęgłaporuszony
  
Filipek
23.02.2021 23:01:53
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 351 #7291266
Od: 2018-9-25
No nie ma. Sprzęgło jest hydrauliczne
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
  
Tomaz
29.06.2021 11:47:05
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kalisz

Posty: 53 #7836690
Od: 2021-6-15
Założyłem właśnie oploty hel-a w kombinacji F(tej której nie polecacie) i jestem mega zadowolony. Dawniej twierdziłem ze brat w rockecie III ma wzorowe hamulce ale od teraz mogę powiedzieć to samo. Największym zaskoczeniem jest lekkość pracy klamki,lekkość do tego stopnia ze wydawały się zapowietrzone a tu zonk to tak pracuje.Ułożyło się to ładnie,wizualnej różnicy nie ma a zmiana jest MEGA. Dodam ze płyn zmieniałem jakiś czas wczesńiej,czyli to nie tu była wina …chyba czas na sprzegło
  
Marek
29.06.2021 12:55:14
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #7836727
Od: 2017-4-13
Tomaz - jeszcze pozostaje tylny hamulec, nie mniej ważny niż przednie.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Tomaz
29.06.2021 13:09:53
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kalisz

Posty: 53 #7836737
Od: 2021-6-15
    Marek pisze:

    Tomaz - jeszcze pozostaje tylny hamulec, nie mniej ważny niż przednie.


😊, nie napisałem ale tez już zmieniony,jeżdżę z plecakiem i tak się nauczyłem żeby z obu korzystać. Można powiedzieć ze mam zintegrowany układ hamulcowy 😆,
  
Sokol
29.06.2021 13:43:39
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Andrychów

Posty: 480 #7836751
Od: 2020-3-15
1999 rok wybity na przewodach hamulcowych gumowych nie wzbudzał zaufania do nich. Zwłaszcza w upały bardzo szczęśliwy
Wymieniłem na Hel i jeżdżę bez myśli typu : " A jak jeb... przewód " pan zielonypan zielony
_________________
Sokół
THE WORLD IS FLAT
Falcon VRCC#40307
  
Marek
29.06.2021 13:55:52
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #7836760
Od: 2017-4-13
Cieszę się że korzystasz z obu hamulców, bardzo dobry nawyk.
Oplot pozwoli na dokładniejsze dozowanie siły hamowania.
W kombinacji F masz mniej połączeń w stosunku do wersji S (na plus ograniczenie potencjalnych nieszczelności) a na minus jest odrobinę więcej płynu w układzie.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Tomaz
01.07.2021 12:51:30
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kalisz

Posty: 53 #7837588
Od: 2021-6-15
Jak bym nie zdupczyl spray to zamowil bym S lol estetyczniej wyglada
  
Daro
05.07.2021 02:22:19
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 283 #7838637
Od: 2014-10-13
Moje doświadczenia są takie, że same przewody stalowe nic nie dają. Fabryczne przewody też są zbrojone. Jeśli są stare to pewnie, że lepiej wymienić na nowe, stalowe czy obojętnie jakie, byle nowe. Chcesz lepiej hamować, to kup miękkie klocki, np. Lucas SRQ... i do tego zaciski customowe... ale ogólnie to Valec będzie odstawał jeśli chodzi o hamowanie do współczesnych motocykli...
  
Marek
05.07.2021 13:12:43
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #7838766
Od: 2017-4-13
Zdarzyło mi się być na kilku szkoleniach motocyklowych i na każdym z nich instruktorzy (czynni zawodnicy torowi) podkreślają, że hamulce już dawno osiągnęły maximum swojej skuteczności. Mocniejsze hamulce szybciej doprowadzą do zablokowania i uślizgu koła - siły tarcia na styku opony z asfaltem nie oszukasz. Nowoczesne, udoskonalone mieszanki gumowe i budowa opony to jednak tylko kilka procent więcej do zerwania przyczepności przy hamowaniu. Na mokrym nawet nie będę wspominał.
Elektronika wyręcza kierowcę z umiejętnego hamowania, wspomaga skuteczność i niweluje błędy, czy to na prostej czy nowsze systemy również w złożeniu. Jest to wielki plus dla nowych maszyn.
W naszych walcach wymianie starych przewodów towarzyszy wymiana płynu na nowy, jakieś czyszczenie zacisków, tłoczków, nowe elastyczne gumki, itp, i dlatego zauważamy znaczną poprawę skuteczności i precyzji hamowania po takim zabiegu.
Po kilku latach zaniedbań ... hamulce wrócą do normy zakręcony
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Tomaz
12.07.2021 08:12:30
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kalisz

Posty: 53 #7841000
Od: 2021-6-15
Nie inaczej jak piszesz,układ hamulcowy w naszych walcach został zaprojektowany pod ta konstrukcje. Jednak po tylu latach jego efektywność może malec i taka wymiana przewodów skutkuje oczyszczeniem układu,napełnieniem nowym(lepszym) płynem czego dalszym efektem jest lekka klamka a nie jak by się chciało kamień zgnieść

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » PRZEWODY W OPLOCIE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting