hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » WITAM LWG

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Witam LwG

  
Heros
08.07.2020 22:19:29
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Nidzica

Posty: 97 #5497882
Od: 2020-6-17
Panowie mam taki dylemat nie zawsze ale miałem taki przypadek dwukrotnie w swoim motorku że po przejechaniu 20 km. rozładowało mi akumulator wyglądało na brak ładowania co za skutkowało brakiem ponownego odpalenia po zatrzymaniu i powrotu do domu . Po ostatnim zdarzeniu zrobiłem około 600 km. i cisza nic się nie dzieje ale boję się ruszać gdzieś dalej bo wiadomo , proszę o możliwe podpowiedzi !
  
Grzegorz
09.07.2020 04:49:54
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1667 #5497977
Od: 2014-10-8
Najgorszy rodzaj jakiejkolwiek awarii. to jest właśnie "nie zawsze" taki dziwny, bo jak szukać problemu w czymś co działa poprawnie.
Jedyne co możesz teraz zrobić, to profilaktycznie sprawdzić połączenia masowe z ramą, klemy na akumulatorze czy nie są luźne śruby lub nie ma na nich śniedzi. Pod tym kątem sprawdź też podłączenie alternatora.
Gdyby to było coś poważnego, np. uszkodzenie alternatora, to następuje raz a konkretnie i już nie ładuje cały czas.
Bardzo dobrym rozwiązaniem w Valkyrie jest montaż voltomierza, który na bieżąco będzie Ci pokazywał ładowanie lub jego brak.
Takim sprawdzonym modelem jest produkt firmy Kuryakyn.
Malutki, do przyklejenia na taśmie dwustronnej, czytelny nawet w słońcu, może być w czarnej lub chromowanej obudowie.
W Valkyrie najlepszym miejscem na montaż jest górna półka.

O akumulatorze nawet nie wspominam, bo zakładam, że go sprawdziłeś i jest w 100% sprawny pytajnik

Obowiązkowo trzeba również w Valkyrie sprawdzić stan nóżek bezpieczników w skrzynce.
Dotyczy to zwłaszcza motocykla przywiezionego z USA, ale również tych które stały jakiś czas.
Niestety na bezpiecznikach tworzy się śniedź i przestają prawidłowo przewodzić.
W takiej sytuacji wystarczy je wymienić lub dobrze wyczyścić.




TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA




_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500




  
Dzej_dzej
09.07.2020 09:48:48
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kraków

Posty: 170 #5498076
Od: 2017-3-18
A czy taki woltomierz nie pobiera cały czas prądu? Pytanie laika w dziedzinie elektroniki, ale zakładam, że jak świeci, to pobiera. A już mi gniazdo USB potrafiło rozładować akumulator na postoju. diabeł
  
Marek
09.07.2020 10:08:09
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5498078
Od: 2017-4-13
Wszystkie odbiorniki włączmy "po stacyjce" i wtedy nie ma problemu z rozładowywaniem.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Pablo112
09.07.2020 13:01:36
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #5498122
Od: 2016-9-4
Sprawdź też koniecznie akumulator, bo tu być może tkwi zagadka.bardzo szczęśliwy
  
Heros
09.07.2020 23:18:59
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Nidzica

Posty: 97 #5498305
Od: 2020-6-17
Akumulator mam , nowy woltomierz tez założyłem Dzej dzej nie pobiera bo go mogę wyłączyć wesoły Dzięki Grzegorz sporo tych przyczyn ale zacznę od bezpieczników bo faktycznie wyglądają nie ciekawie mimo że walec 7 lat w kraju ale to nic nie zmienia . podejrzewam jeszcze alarm pomimo że go nie włączam to jest i może on mi coś zjada zmieszanyale w czasie jazdy hm nie to nie to heheh zgłupiałem dzieki za podpowiedzi i szukam dalej
  
Marek
10.07.2020 08:21:20
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5498452
Od: 2017-4-13
Jeżeli motocykl odpalił i jechałeś nim bez ładowania - to znaczy że działy wszystkie obwody za wyjątkiem połączeń z alternatorem - czyli nie jest źle. Sprawdż przewody od alternatora i masę. Po drodze na grubym plusie masz wielki bezpiecznik 55A - rozkręć, przeczyść delikatnie wszystkie powierzchnie styków i posmasuj smarem do konektorów.
To na początek.
Teraz obserwój woltomierz podczas jazdy.
Może to był brak styku a może np kończą się szczotki w alternatorze albo się zawieszają - to zależy od rzeczywistego przebiegu motocykla.
Nie wiem po co do woltomierza dawać jakiś wyłącznik - kiedyś zapomnisz go wyłączyć i rozładujesz aku.
ps. przy tych wszystkich pracach rozłącz wcześniej klemy - dla bezpieczeństwa swojego i moto !!!
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.
  
Heros
10.07.2020 19:29:20
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Nidzica

Posty: 97 #5498732
Od: 2020-6-17
    Marek pisze:

    Jeżeli motocykl odpalił i jechałeś nim bez ładowania - to znaczy że działy wszystkie obwody za wyjątkiem połączeń z alternatorem - czyli nie jest źle. Sprawdż przewody od alternatora i masę. Po drodze na grubym plusie masz wielki bezpiecznik 55A - rozkręć, przeczyść delikatnie wszystkie powierzchnie styków i posmasuj smarem do konektorów.
    To na początek.
    Teraz obserwój woltomierz podczas jazdy.
    Może to był brak styku a może np kończą się szczotki w alternatorze albo się zawieszają - to zależy od rzeczywistego przebiegu motocykla.
    Nie wiem po co do woltomierza dawać jakiś wyłącznik - kiedyś zapomnisz go wyłączyć i rozładujesz aku.
    ps. przy tych wszystkich pracach rozłącz wcześniej klemy - dla bezpieczeństwa swojego i moto !!!




dzieki wielkie dobra podpowiedz ale po dzisiejszej jeździe myślę że coś z alternatorem podejrzewam łożysko ewentualnie szczotki smutny gdyż coś mi tam zaczyna głośniej piszczeć .
  
Marek
10.07.2020 20:30:02
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Biała Podlaska

Posty: 667 #5498749
Od: 2017-4-13
Proponuję sprawdzić - wcześniej naprawiony = mniejsze koszty
Napisz jak już zrobisz.
_________________
VRCC #39900
Nikt nie jest idealny. Chyba że ja.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » WITAM LWG

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting