hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » POGADAJMY CHWILĘ O AMORACH

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Pogadajmy chwilę o amorach

  
zeza
14.07.2021 19:41:54
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Górny Śląsk

Posty: 183 #7842007
Od: 2019-9-12
Niby w zasadzie wszystko wiadomo. Ogólnie, wstępnie napinamy sprężynę. Im cięższy motocyklista i bagaż, ustawienie idzie w górę. U mnie niektóre numerki "zniknęły". Strzałka co dziwne, przylepiona była od strony koła. Teraz chciałem ustawić sobie na "5".
Kręcąc tą "rurą z dziurami" (zaczynając od 1 do 5) zauważyłem, że rury rozchodzą się. Na 1 cały "ten zestaw wydłużył się" o ok 1,5 cm. Czy ustawię tak ,czy siak, moto tak samo "sprężynuje" lol
Macie jakąś teorię jak to działa? I jak można stwierdzić ,że amory dogorywają?
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
  
Filipek
14.07.2021 22:30:46
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 351 #7842063
Od: 2018-9-25
Rozumie że robiłeś jak instrukcja nakazuje tj.
ZAWIESZENIE
Zawieszenie tylne
Napięcie wstępne sprężyny:
Amortyzator ma 5 położeń regulacji ustawienia
twardości dla różnych warunków jazdy.
Aby ustawić twardość należy posłużyć się kluczem
hakowym.
Każdy z amortyzatorów ma 5 położeń regulacji
ustawienia twardości dla różnych warunków jazdy.
Aby ustawić twardość należy posłużyć się kluczem
hakowym.
Zawsze przestawiaj kolejno o jedną pozycję w
porządku 1-2-3-4-5 lub 5-4-3-2-1. Próba przestawienia
bezpośrednio z 1 na 5 lub z 5 na 1 może uszkodzić
amortyzator. Pozycja 1 odpowiada małemu obciążeniu
motocykla i równym nawierzchniom, pozycje 2 do 5
odpowiednio zwiększają napięcie wstępne sprężyny
dla większych obciążeń. Ustawienie obu
amortyzatorów powinno być zawsze takie samo.
Standardową pozycją jest 2.
Ogólnie ten amortyzator nie będzie się dużo rozchodził on poorostu z.ienia tylko napięcie sprężyny a skręcając go o 1.5 cm to już jest dużo

_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
  
zeza
15.07.2021 15:00:04
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Górny Śląsk

Posty: 183 #7842239
Od: 2019-9-12
No tak, tylko jak nie wiesz na jakim numerku jesteś, kręcisz dalej. Niestety, chyba nie ja jeden przewaliłem z 5 na 1zmieszany
Dowiedziałem się, że: zmieniając numerki na wyższe, nie utwardzamy zawieszenia, tylko zmieniamy położenie dociążonego motocykla. Przy większym obciążeniu motocykl siada, i powinno się go podnieść do środka zakresu amortyzatora. Chyba wtedy motocykl stoi wyżej w zawieszeniu, przez co ma większy skok i nie dobija.
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...
  
Filipek
15.07.2021 22:55:59
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 351 #7842349
Od: 2018-9-25
No ciężko to wytłumaczyć żebyś zrobił dobrze
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
  
Filipek
15.07.2021 23:04:48
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Malbork

Posty: 351 #7842352
Od: 2018-9-25
Jak stoisz przodemmdo amorka to z prawej masz 1 z lewej 5. Każdy obrót to przeskakuje o 1
Masz sklejkę z instrukcji


TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

Obrazek
_________________
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
  
Tomaz
02.08.2021 11:30:04
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kalisz

Posty: 53 #7847591
Od: 2021-6-15
Moje progresy umarły śmiercią naturalna,tegoroczny urlop jeszcze na nich pojechałem (i tak nie zdążył bym zamówić nowych) ale nie było przyjemnie na większych zapadnieciach drogi. Teraz sam stoję przed wyborem co zrobić,regeneracja bez sensu(chyba) oryginały od interstate kosztują majątek tak jak nowe akcesoryjne.
Co robić?
  
Grzegorz
02.08.2021 12:21:06
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1667 #7847607
Od: 2014-10-8
    Tomaz pisze:

    Moje progresy umarły śmiercią naturalna,tegoroczny urlop jeszcze na nich pojechałem (i tak nie zdążył bym zamówić nowych) ale nie było przyjemnie na większych zapadnieciach drogi. Teraz sam stoję przed wyborem co zrobić,regeneracja bez sensu(chyba) oryginały od interstate kosztują majątek tak jak nowe akcesoryjne.
    Co robić?


Jeżeli interesują Cię oryginalne amortyzatory, to zamiast wydawać 4500 zł w serwisie, mogę Ci takowe zaproponować za znacznie niższą cenę, bo 2750 zł.
Amortyzatory są praktycznie zupełnie nowe, z przebiegiem zaledwie 940 mil !
Gwarantuję Ci, że bez stresów przejeździsz na nich kolejne 10 (lub więcej) lat...bo, co oryginał to oryginał !
Przy kupnie używanych, oryginalnych amortyzatorów trzeba szczególnie zwracać uwagę na rdzę w dolnej części jego mocowania.
Najczęściej, uszkodzenia w Valkyrie oraz w VTX-ach polegają na oderwaniu dolnego ucha od amortyzatora.
Zdecydowana większość klientów kupiła u mnie oryginalne amortyzatory nie z powodu ich zużycia a właśnie urwanego mocowania.
Dlatego przestrzegam, bo rynek jest pełen używanych oryginałów za 50, 70 czy 100 USD, ale te amortyzatory nadają się od razu na złom !!!

Jeżeli nie masz ciśnienia z zakupem, to do 10 dni będę miał kolejny komplet ładnych, oryginalnych amortyzatorów.
Będą po większym przebiegu, ale tańsze.
_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500




  
Tomaz
03.08.2021 10:53:55
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Kalisz

Posty: 53 #7847844
Od: 2021-6-15
Dzieki,pomysle,odezwe sie w rabies potrzebt

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » POGADAJMY CHWILĘ O AMORACH

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting