hosting hosting

NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » LA MONSTER TIMING TRIGGER WHEEL

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

La Monster Timing Trigger Wheel

  
gtdrzewo
28.09.2016 20:26:14
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: DS, Kotlina Kłodzka

Posty: 43 #2337875
Od: 2016-9-18
Panowi i Panie La Monster Timing Trigger Wheel specjalne kółko przyśpieszające zapłon
takie jest założone w moim walcu, zostało kiedyś zamontowane przez poprzedniego właściciela
a oryginalne kółko gdzieś się mu zapodziało.
Ja szukam właśnie takiego fabrycznego kółka, nie macie namiarów gdzie mógłbym takie kupić?
  
Pablo112
28.09.2016 20:32:27
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2337879
Od: 2016-9-4
Witaj, ja właśnie zakładam zmodyfikowane. Czemu chcesz zmienić?
  
gtdrzewo
28.09.2016 21:03:36
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: DS, Kotlina Kłodzka

Posty: 43 #2337910
Od: 2016-9-18
Ogólnie dążę do przywrócenia stanu oryginalnego,
a tak poza tym to nie wiem jak to określić ale wydaje mi się że motocykl jest tak jak by zbyt narwany
ponadto myślę ze przyspieszenie zapłonu nie służy spokojnej jeździe i gładkiej pracy silnika na wolnych obrotach, ale to tylko moje odczucie i mogę się mylić.
  
harryharry1
28.09.2016 21:34:11
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Lublin

Posty: 3 #2337937
Od: 2016-8-28
Witam
Ja jeżdżę od kilku miesięcy na nowym kółku, moje obserwacje silnik ładniej pracuje jest bardziej czuły na manetke gazu. No i bardziej jest ekonomiczny przy jeździe 120km/h spadło spalanie do 5,5L
  
Pablo112
28.09.2016 21:38:38
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2337939
Od: 2016-9-4
Podobno nie wpływa to na zużycie silnika.
www.valkyrieriders.com
tam znajdziesz w miarę dokładny opis co zmienia się w harakterystyce silnika.
  
Pablo112
28.09.2016 21:40:21
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2337941
Od: 2016-9-4
    harryharry1 pisze:

    Witam
    Ja jeżdżę od kilku miesięcy na nowym kółku, moje obserwacje silnik ładniej pracuje jest bardziej czuły na manetke gazu. No i bardziej jest ekonomiczny przy jeździe 120km/h spadło spalanie do 5,5L

Kolego, gdzie zdobyłeś to koło do przyspieszenia zapłonu?
  
harryharry1
28.09.2016 22:10:24
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Lublin

Posty: 3 #2337963
Od: 2016-8-28
Hej kółeczko kupione na eBay
Tutaj masz link polecam tego sprzedawcę bardzo szybka dostawa
http://www.ebay.pl/sch/m.html?_odkw=&_ssn=mr-goldwing&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=Trigger+Wheel+&_sacat=0

Kółko to jest zalecane do paliwa powyżej 90 oktanów a w USA mają paliwa poniżej 90 oktanów.
Po zmianie kółka zalecam zrobić jeszcze synchronizacje gaźników.
  
Pablo112
28.09.2016 23:13:21
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2337993
Od: 2016-9-4
Wielkie dzięki
  
gtdrzewo
01.10.2016 07:54:26
poziom 1



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: DS, Kotlina Kłodzka

Posty: 43 #2338802
Od: 2016-9-18


Ilość edycji wpisu: 1
Zachwalasz to kółko harryharry1 jak byłbyś jego producentem,
rzeczywiście może i motor jest bardziej zrywny ale czy pali mniej trudno mi coś na ten temat powiedzieć.
Wszyscy co pamiętają czasy aparatów zapłonowych wiedzą że przy agresywnej jeździe przyśpieszenie zapłonu dawało efekty, ale już przy spacerowej jeździe po mieście nie jest tak różowo, a to kółko tylko zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu, sprawny majsterkowicz uzyska ten sam efekt bez potrzeby inwestowania tych kilku stówek.
  
harryharry1
01.10.2016 08:10:33
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Lublin

Posty: 3 #2338804
Od: 2016-8-28


Ilość edycji wpisu: 6
    gtdrzewo pisze:

    Zachwalasz to kółko harryharry1 jak byłbyś jego producentem,
    rzeczywiście może i motor jest bardziej zrywny ale czy pali mniej trudno mi coś na ten temat powiedzieć.
    Wszyscy co pamiętają czasy aparatów zapłonowych wiedzą że przy agresywnej jeździe przyśpieszenie zapłonu dawało efekty, ale już przy spacerowej jeździe po mieście nie jest tak różowo, a to kółko tylko zmienia kont wyprzedzenia zapłonu, sprawny majsterkowicz uzyska ten sam efekt bez potrzeby inwestowania tych kilku stówek.


Ja opisałem swoje odczucia po założeniu kółka i jakie są jego zalety. Wcale nie chodzi mi tu o reklamę tego sprzedawcy. Zgadzam się można też sobie samemu zmodernizować Stare kółko odpowiednie podpiłować ząbek który siedzi na wale korbowym i odpowiednio go później ustawić, są też metody przeginania ząbka. Ja osobiście wolałem kupić gotowe i mieć pewność że rzeczywiście mam przedstawiony kąt zapłonu o te dwa stopnie.

A tak wyglądają kółka nałożone na siebie i widać przesunięcie


Obrazek
  
sloma
01.10.2016 15:59:03
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Częstochowa

Posty: 141 #2338951
Od: 2014-10-22


Ilość edycji wpisu: 1
    gtdrzewo pisze:

    Zachwalasz to kółko harryharry1 jak byłbyś jego producentem,
    rzeczywiście może i motor jest bardziej zrywny ale czy pali mniej trudno mi coś na ten temat powiedzieć.
    Wszyscy co pamiętają czasy aparatów zapłonowych wiedzą że przy agresywnej jeździe przyśpieszenie zapłonu dawało efekty, ale już przy spacerowej jeździe po mieście nie jest tak różowo, a to kółko tylko zmienia kont wyprzedzenia zapłonu, sprawny majsterkowicz uzyska ten sam efekt bez potrzeby inwestowania tych kilku stówek.



przy sprawnym silniku , motocykl jest żwawszy w zakresie użytecznych obrotów , co za tym idzie jest dynamiczniejszy w zakresie użytecznym lub idąc w drugą stronę przy podobnych obrotach w zakresie prędkości podróżnych spala trochę mniej , wg moich prywatnych wyliczeń jak jeszcze jeździłem valcem było około od 0.2 do 0,5 litra paliwa na sto kilometrów , w zależności od jazdy ,

znacząco na wzrost zużycia paliwa wpływały dynojety założone dodatkowo oprócz "kólka" , te zmiany były bardzo popularne u wcześniejszych użytkowników valca , ale nie wszyscy to stosowali bo efekt nie był tak spektakularny jakby się chciało .
_________________
Pozdrawiam Słoma
  
Baca
03.10.2016 21:13:17
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 848 #2339828
Od: 2014-10-11
Hej , pozwolę sobie wtrącić trzy grosze w tej sprawie . wesoły
Fabrycznie silnik Valkyrie jest przystosowany do spalania benzyny 91 ale w EU , taką benzynę już nie kupisz !
Miałem triggerka z przesunięciem zabudowany w obu Interstetach . Z tego powodu jest triggerek z przesunięciem punktu załonu ażeby benzyna 95 była bardziej racjonalnie spalana . Nie czynilem pomiarów spalania , jak opisał Słoma ale z mego własnego doświadczenia wiem , że silnik napewno pracował spokojniej w całym zakresie obrotów .
Zapewne na to składa się jeszcze kilka dalszych , ważnych elementów - jak stan świec zapłonowych i właściwe luzy zaworowe . Ogólnie jak się dba o silnik to on się odwzajemnia wspaniałą kulturą pracy . bardzo szczęśliwy
_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
Grzegorz
04.10.2016 10:19:15
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Administrator 

Lokalizacja: PL: TYCHY

Posty: 1657 #2340068
Od: 2014-10-8


Ilość edycji wpisu: 1
Ilu użytkowników, tyle opinii - więc i ja coś napiszę.
Swego czasu też chciałem zamontować kółko przyśpieszenia zapłonu, ale po poczytaniu opinii jakie można znaleźć na zagranicznych forach, większość wpisów mówi, że użytkownicy nie odczuli większej lub nawet żadnej różnicy ani w spalaniu, ani w pracy silnika. Sam byłem świadkiem, jak na Inzane w Czechach, na parkingu przed hotelem, Valkridersi z Niemiec (lub Austrii) otworzyli mobilny warsztat w którym montowali własnej produkcji Triggery. Na stoliku były kufle z piwem i 2 pudełka, jedno z kołami na 4 stopnie a w drugim na 6 stopni. Valkyrie podjeżdżały jedna za drugą a Pan mechanik brał sobie te koła raz z jednego pudełka a raz z drugiego, zupełnie nie zwracając uwagi jaki model Valkyrie aktualnie obsługuje diabeł
Więc go pytam, czy to wszystko ganz egal jakie koło do Standarda a jakie do Interstate ?
Na to pan mechanik odpowiedział, że nie. To ja go pytam dalej, dlaczego włożył koło na 4 stopnie do Standarda ?
Popatrzył na motocykl, popatrzył na koło, trochę poczerwieniał zawstydzony i zamienił na właściwe.
Ile wcześnie zamontował tych kół błędnie, tego już się nie dowiemy zmieszany
Faktycznie silnik Valkyrie jest przystosowany do benzyny 91 oktan, ale jak pokazują kontrole jakości paliw w Polsce, sprzedawana benzyna Pb95 w rzeczywistości ma miedzy 87 a 91 oktan, więc kółko nie jest potrzebne pan zielony
A tak na marginesie, zauważyłem, że tankując gdziekolwiek za zachodnią granicą Pb95 silnik w moim Valcu pracuje równiej i mniej pali, przypadek...nie sądzę pan zielony
Czy z kółkiem czy bez, najważniejsze ujął Baca w ostatnim zdaniu i ja to w 100% potwierdzam !!


_________________
GRZEGORZ
VRCC #25500




  
Pablo112
04.10.2016 11:38:03
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Tarnów/Skrzyszów

Posty: 470 #2340119
Od: 2016-9-4


Ilość edycji Admina: 1
    Grzegorz pisze:

    Ilu użytkowników, tyle opinii - więc i ja coś napiszę.
    Swego czasu też chciałem zamontować kółko przyśpieszenia zapłonu, ale po poczytaniu opinii jakie można znaleźć na zagranicznych forach, większość wpisów mówi, że użytkownicy nie odczuli większej lub nawet żadnej różnicy ani w spalaniu, ani w pracy silnika. Sam byłem świadkiem, jak na Inzane w Czechach, na parkingu przed hotelem, Valkridersi z Niemiec (lub Austrii) otworzyli mobilny warsztat w którym montowali własnej produkcji Triggery. Na stoliku były kufle z piwem i 2 pudełka, jedno z kołami na 4 stopnie a w drugim na 6 stopni. Motocykle podjeżdżały jeden za drugim a Pan mechanik brał sobie te koła raz z jednego pudełka a raz z drugiego, zupełnie nie zwracąjąc uwagi jaki model Valkyrie aktualnie obsługuje diabeł
    Więc go pytam, czy to wszystko ganz egal jakie koło do jakiego modelu ?
    Na to pan mechanik odpowiedział, że nie. To ja go pytam dalej, dlaczego włożył koło na 4 stopnie do Standarda ?
    Popatrzył na motocykl, popatrzył na koło, trochę poczerwieniał zawstydzony i zmienił na właściwe. Ile wcześnie zamontował tych kół błędnie, tego już się nie dowiemy zmieszany
    Faktycznie silnik Valkyrie jest przystosowany do benzyny 91 oktan, ale jak pokazują kontrole jakości paliw w Polsce, sprzedawana benzyna 95 w rzeczywistości ma miedzy 87 a 91 oktan, więc kółko nie jest potrzebne pan zielony
    A tak na marginesie, zauważyłem, że tankując gdziekolwiek za zachodnią granicą Pb95 silnik w moim Valcu pracuje równiej i mniej pali, przypadek...nie sądzę pan zielony
    Czy z kółkiem czy bez, najważniejsze ujął Baca w ostatnim zdaniu i ja to w 100% potwierdzam !!





Zastanawiam się czy czasem to bardziej nie działa na " psychikę jeźdzca" jak jest to musi chodzić lepiej. Sam się zastanawiam czy zakładać czy nie. Fajne opisy, dają do myślenia czy jest sens. Bylem juz zdecydowany a teraz, zobaczymy...
  
Baca
23.11.2016 20:07:15
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Wisła - Śląsk Cieszyński

Posty: 848 #2362600
Od: 2014-10-11
    gtdrzewo pisze:

    Panowi i Panie La Monster Timing Trigger Wheel specjalne kółko przyśpieszające zapłon
    takie jest założone w moim walcu, zostało kiedyś zamontowane przez poprzedniego właściciela
    a oryginalne kółko gdzieś się mu zapodziało.
    Ja szukam właśnie takiego fabrycznego kółka, nie macie namiarów gdzie mógłbym takie kupić?



Jeżeli koniecznie chcesz oryginalne , proszę bardzo mam dwa do zbycia z mych poprzednich dwóch walców , oczywiście używane ale bez śladów zużycia wesoły, jako że nie ma się tam co zużyć

_________________
Pozdrawiam Baca
#27872

Jadąc motocyklem szepczą demony , anioły milczą !
  
skrzydelko66
26.11.2016 08:01:26
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: PL Tarnów

Posty: 107 #2363520
Od: 2016-5-20
    harryharry1 pisze:

      gtdrzewo pisze:

      Zachwalasz to kółko harryharry1 jak byłbyś jego producentem,
      rzeczywiście może i motor jest bardziej zrywny ale czy pali mniej trudno mi coś na ten temat powiedzieć.
      Wszyscy co pamiętają czasy aparatów zapłonowych wiedzą że przy agresywnej jeździe przyśpieszenie zapłonu dawało efekty, ale już przy spacerowej jeździe po mieście nie jest tak różowo, a to kółko tylko zmienia kont wyprzedzenia zapłonu, sprawny majsterkowicz uzyska ten sam efekt bez potrzeby inwestowania tych kilku stówek.


    Ja opisałem swoje odczucia po założeniu kółka i jakie są jego zalety. Wcale nie chodzi mi tu o reklamę tego sprzedawcy. Zgadzam się można też sobie samemu zmodernizować Stare kółko odpowiednie podpiłować ząbek który siedzi na wale korbowym i odpowiednio go później ustawić, są też metody przeginania ząbka. Ja osobiście wolałem kupić gotowe i mieć pewność że rzeczywiście mam przedstawiony kąt zapłonu o te dwa stopnie.

    A tak wyglądają kółka nałożone na siebie i widać przesunięcie


    Obrazek
  
sloma
26.11.2016 09:18:59
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Lokalizacja: PL: Częstochowa

Posty: 141 #2363552
Od: 2014-10-22
tak naprawdę , to nieistotne czy motocykl jest dynamiczniejszy czy nie po założeniu "kółka" . ważne zeby kierujący miał lepsze samopoczucie wesoły
_________________
Pozdrawiam Słoma

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROBLEMY TECHNICZNE » LA MONSTER TIMING TRIGGER WHEEL

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


hosting hosting hosting hosting hosting